Jen Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Goeiemorgen huttula, google, en gluurders. Nog iemand koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 (bewerkt) Een keuzemoment of 14 mei 2014 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Mogge jen..ga ik toch voor het ontbijtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Zelfs dasr heb ik geen koffie voor nodig Wat kiest Jen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 het ontbijt en de koffie, huttula. Dat dubbel kijken. Pff. Maar een beetje sarcasme mag soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Hup hup huttula...werk aan de winkel... dat getreuzel ook atijd...dingen doen met aandacht. Jaja ik weet het wel Laterss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 nou zit je hier nog steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Goedemorgen frummers. Lekker ontbijtje... Net even teruggelezen, wat een triest einde van gisteren, of begin van vandaag, maar net hoe je het bekijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Soms leg ik dingen wonderwel naast me neer, Von. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Dat geloof ik direct Jen, kan positief én negatief zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Dat is zo. Vroeger moeide ik me graag. Alleen maak ik de dingen dan meestal nog erger. Dus mijn oppervlakkigheid ontspruit aan ervaring en zelfkennis, zullen we zeggen. Hanneke reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Goedemorgen en een mooie dag. Sterkte wie het nodig heeft. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Jij ook een goedemorgen en een fijne dag Hanneke . Is het oppervlakkigheid of is het iets anders Jen??? Ik moet trouwens hier aan de slag, anders ben ik straks niet op tijd daar waar ik zijn moet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Ik ben er zelf niet uit, Yvonne. Ik merk dat ik beter afstand kan nemen dan vroeger. Maar waar dat op wijst? Dat weet ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Hanneke, fijne dag. Ik probeer er vandaag ook het beste van te maken. Korte nacht gemaakt. maar gelukkig niet zo alcohol-overgoten als eergisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Goedemorgen, inderdaad een abrupt einde van de draad vannacht, kan het niet goed plaatsen. A3 mooi bericht! Vandaag een rommeldag, beetje admi wegwerken, strijken etc. Lekker eind fietsen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Goeiemorgen, Weer niet of nauwelijks geslapen vannacht... Grmblllll... Maar zo wel weer aan het werk! Zal blij zijn als ik mn sollicitaties morgen gehad heb... Afijn, nog maar een bak sterke koffie Dagpact: Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Goedemorgen Het is hier soms snachts drukker op forum dan overdag, beetje omgekeerde wereld lijkt me, maar goed. Dagpact: Blondie6173 Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Doordat ik vannacht niet kon slapen had ik ook de neiging om op het forum te gaan, maar niet gedaan... Nu afgelopen nacht liggen draaien in mn bedje... Niet geslapen, maar wel gerust? Vraag het me af... Effe doesjen en daarna ben ik weg... Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Goedemorgen! Heerlijk ontbijt zag ik daar voorbijkomen ☕️ Mijn douche was warm..op naar ontbijt en straks naar werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 En daar komt nog stofzuigen bij, heerlijk die speltbeschuiten maar wat een gekruimel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Hoi Rapi, jij hebt het maar druk en dan ook nog je ribben, kalm doen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Goedemorgen allemaal, Hai Eline, Ja, druk, een beetje wel. Kom net uit de nachtdienst. Ontbijt al achter de kiezen, Dus even tanden poetsen, en dan maar weer naar bed. Tot later (Inderdaad, raar en vreemd eind op het forum gisterenavond) (Net bij gelezen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Goede morgen allemaal, Wat een heerlijk ontbijt kwam er aan mijn neus voorbij. Lekker! Vannacht erg vast geslapen, mijn lichaam gaf aan eerder er te moeten inkruipen...Leer het nooit En het zonnetje schijnt voor ons allen Maak er een fijne dag van, en voor een ieder die het nodig heeft heel veel sterkte.... In the hurry.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden