Lotus66 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Goed plan Bolletje. Fijn de dames creatief bezig. Mijn zoon moet nog uit school komen. Iet, het water loopt me in de mond. Hier wordt het lasagne. Maar ws gaat mijn zoon zich hier over buigen. Hij kookt zo graag. Ha, en daar maak ik natuurlijk gretig gebruik van :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Klaar met alle boodschapjes halen etc... Nu alleen nog maar koken, lekker makkelijk macaroni, en nog effe voor zien te houden tot een uur of 9 en vroeg mn mandje in! Morgen weer werken. Wel een raar gevoel hoor met in achterhoofd wat er net bij Arja aan de hand is... Krijg er de bibbers van, had een aantal jaar geleden ook mijn verhaal kunnen zijn... Wat een gif is het toch! Bah... Blij dat ik dat niet mee heb hoeven maken en het sterkt me destemeer niet naar die periode in mijn leven terug te gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Oh bah! Zat die al in de huid? Druppels is inderdaad wel handig / noodzaak. Onze hond heeft er ook nog wel eens eentje....Brrbbb. En ik durf het zelf niet weg te halen. Errug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Hier ook regelmatig last van met mijn hond, ondanks de druppels... Zijn naam is Boots(van Dora) maar hij had net zo goed struikrover kunnen heten ;-) Krijg ze ook nooit echt goed te pakken, die rotbeesten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Naar he Blondie. Zeker een rotzooi! Het had mij ook kunnen overkomen. Het verhaal (hoe naar ook) sterkt inderdaad om vol te houden. Zo confronterend en dichtbij. Nog volhouden tot 21.00 uur. Mij helpt het om dan toch lekker bezig te blijven, hoe moe ook. Ik hoop dat het je lukt en dat je een goede nachtrust hebt. Oh foon.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 He bah! Daar ben ik nou zo ontzettend klaar mee. Staat mijn zoon 45 min op school te wachten. Taxi vervoer weer veel te laat. Arm kind. Wordt het half 6 voordat hij thuis is. Al de zoveelste keer. Ga nu eerst bellen met taxi vervoer en gemeente....Ik wil vanaf nu verbetering. Toch te gek voor woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ik red het wel hoor. Mijn gedachten gaan meer naar Arja, balen voor haar. Hoe zal het met Jen gaan nu, of is ze hier al weer geweest, hou niet alles bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Trieste dag....ben er ook stil van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Weet nog dat mijn zoon ook op speciale school zat, hij was toen 7, van half 8 sochtends tot half 5 smiddags van huis. Vond dat al erg, maar pas om half 6 thuis dat is veel te gek, arm kind. Je hebt gelijk dat je er wat van gaat zeggen Lotus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Hoe gaat het met jou huttula, jij moet onderhand ook wel doodmoe zijn, of heb je nog geslapen? Kan je haar goed drogen wijfie! Je hebt gelijk dat je er niet meer druk om maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Zo, bijgelezen. Ik had het bericht van Arja al op haar eigen draad gezien en daar gereageerd. Het had mij (en anderen, zo te lezen) ook kunnen overkomen. 't Is *piep* Ik laat het hier even bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Hier goed....ben het werk naar vriendin geweest. Gek genoeg ondanks dat ik heel slecht slaap eigenlijk nooit moe. Ben ook benieuwd als ik straks weer hele dagen werk of ik dan wel moe ben. Ik lig bewust langer vaak in bed omdat ik weet dat het lijfie het nodig heeft Sinds dat ik niet meer drink ben ik niet meer moe.... Als een blok in slaapvallen...verlang ik soms wel na....das natuurlijk geen optie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Morgen verder bellen...Gemeente niet meer bereikbaar... Mijn zoon is 14 Ietje. Suiker jouw zoon ook speciaal onderwijs, wist ik nog niet. Tis soms wat met dat vervoer.... Wijfie: Lekker naar de kapper geweest, en je haren niet meer recht overeind voor J. Top. Ben ook benieuwd hoe het met Jen is. Deze dag lijkt het weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Hoi Allemaal, het doet mij ontzettend veel goed hoe jullie meeleven, terwijl jullie me eigenlijk niet kennen. Er waren natuurlijk al traantjes hier...... Maar deze traantjes zijn uit een ander gevoel...... Bedankt voor jullie medeleven / meedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 @sowhat: heb jij ervaring in dit soort zaken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Heel veel respect voor alle verpleegkundigen! Maar ik vind de dag van de verpleging niet leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Lotus, 2 jongste kinderen op speciaal onderwijs, 1 nu naar voortgezet onderwijs, jongste ging naar nog andere school, vanwege te lage iq en gedragsproblemen, ben naam school even kwijt. Arja :rose: van me, weet even niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 MijnGerrit en Huttula bedankt voor de lieve woorden op mijn draadje ☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Is goed Suiker ☺ik herken het ...... Soms is de "platte" tekst hier niet genoeg. Maar ik begrijp je ..... En dat is genoeg dank je☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Arja: Van mij ook een bossie :rose: Laat die waterlanders maar komen hoor. Suiker: Die van mij is nu ook op voortgezet (speciaal onderwijs) Dit vanwege zijn lich. handicap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Dank je Lotus tissues niet aan te slepen hier...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 (bewerkt) geen idee waar nu te beginnen 12 mei 2014 bewerkt door Arja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Misschien even wat eten maken Arja, beetje afleiding zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Goedemiddag allemaal, Plotseling, 3 nachtdiensten gekregen. Heb er vannacht al een gehad, en mag om 22.45 weer paraat zijn vannacht. Dag van de verpleging, lees ik. Wist dat niet eens. Blondie, 2 sollicitatiegesprekken? Wil je wat anders gaan doen dan? Lees, dat je verpleegkundige in de thuiszorg bent, in een buurtgericht team. Jij doet precies, wat ik zo graag zou willen doen. Maar tot verpleegkundige zal ik het wel nooit schoppen. Arja, Jou wil ik veel sterkte wensen. Wat balen zeg, zeker omdat het gaat over iets wat een maand geleden gebeurt is. Hoop voor je dat het toch nog een beetje goed komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Zou dat woord maar weghalen Arja, straks heb je een ban, maakt mij niet uit, maar ik ben geen beheerder van website hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden