blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Goeiemorgen, Zelf niet zo'n ontbijttype met broodjes etc... Doe mij maar een bakkie koffie na een nacht niet slapen! Te druk in mn koppie met van alles en nog wat... Afijn, de dag is begonnen voor mij... Nog effe geduld en dan mag ik weer naar mn landgoed! ;-) :-P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Nog ff geduld en ik kan naar het werk, jeuj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 (bewerkt) Jeahhhh! "Zin in" zeg je dan Jen! Nieuwe dag met nieuwe kansen! Maak er wat van! Maar maak het niet groter dan het is... ;-) 12 mei 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 De vroege v ogels al mogge gezegd...nu de uitslapers nog ..mogge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Daar zeg je wat. We zijn allemaal maar mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 En nu eruit... Jonkvrouwe veel plezier op uwen landgoed En voor de andere puber...werk ze Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Fijne dag hut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 En bedankt huttula! ;-) Had mezelf net ontgrendeld van mn landgoed! Nu weer ten volle in gedachten aan de slag aldaar... En ik moet nog effe geduld hebben voor ik daar aan de slag kan! Zijn niet zo blij met van die nachtbrakers ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 O,ja... Werk ze huttula! Zal aan je denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Gaat wel lukken Geen hekel aan werk. Daarna ff koffie bij vriendin. En dan mezelf nuttig maken ofzo iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Wat doe je voor werk eigenlijk huttula? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Niet te veel he...krijg je nachtmerries haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Niks nuttigs kennelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Als ik aan jou denk? Nachtmerries krijg ik alleen bij drankmisbruik en dat kan niet meer want de Refu zit er inmiddels weer in... :-P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Maar huttula gaat zich na het werk nuttig maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Allround productie medewerker...in de vleeswaren... al 31 jaar. Tis begonnen met vakantie werk en gewoon daar blijven hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Tiens, wat refusal bij sommigen oproept is de pil voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 En nog steeds naar je zin na 31 jaar! Top... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 ??? Wat bedoel je Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 At basis is niet echt nuttig werk...loopt vooor spek en bonen bij. Voor dit moment is dat goed voor mij...dus als ik het zo bekijk is het wel nuttig. Jen in de computers toch? En blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Vergelijking klopt niet echt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Hohoho, ik ben quality assurance menske. Klinkt goed he In de computers zeg, dat klinkt toch nie huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Hier ook inmiddels weer aan het opbouwen op het werk, kan mij niet snel genoeg gaan maar wordt door collega's teruggefloten en door bedrijfsarts opgejaagd... Verwarrend! Werkzaam als verpleegkundige in thuiszorg en gedetacheerd naar zichtbare schakel... De ouwe zuster in de wijk! Superleuke functie maar met al die bezuinigingen vraag ik me af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Voor de ene een pil...voor de ander een reddings middel Ik heb 9 maand librium gehad toen ik stopte....was mijn reddingsmiddel Ze zeggen dat het verslavend is...nou bij mij was niks niet meer verslavender als alcohol en nicotine En dat nooit meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Hahaha jen! Kan ik jou dan inhuren voor mn PC...? MS Word enzo erop zetten? Beetje ziek dat dat er op zoek nieuwe pc's er niet meer standaard op staat... Grrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden