huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Dat heb ik zelf ook nooit gedaan...was ook zo figurant En das nie goe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Mijn moeder is gestorven toen ik 38 was. Toen had ik mijn schoonmoeder nog niet, maar zij kan dat zeker niet vervangen. Wil ze ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 nee Huttula, dat zie ik, maar hoe veranderen. Dat is zo fundamenteel en niet simpel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 En nog steeds online... De eigenaar van onze gite kan niet slapen en laat wifi dus maar opstaan. Maar is het in Frankrijk dan een besparing om wifi 's nachts af te zetten? Absurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Vaak word generatie op generatie doorgegeven ook de mindere dingen Mijn moeder was er ook niet voor mij...ok mijn moeder wist niet beter....en waarschijnlijk die moeder ook niet Jammer....ik alleen kan de cirkel doorbreken...om het nu toch anders te doen Kan het niet doorgeven...heb geen kinder Maar voor mezelf....krijg ik toch de hoofdrol in mijn eigen leven die ik verdien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Truste angieta...sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 En nee makkelijk is het niet....een last van generaties lang is echt lastig Zo en nu gaar deze generatiekloof ff slapen begin te gapen....truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden