huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Ja ik zie het...allemaal rook uit mijn tablet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Oei. 't Was wel niet de bedoeling dat ge die salami ging barbecuën he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Ik heb 3 zussen...2 broers ...ouders leven niet meer 1 broer geen contact...die ander weinig En eigenlijk sinds therapie 1 lievelingszus Oudste zus sluit overal haar ogen voor. Die zus daarna...die scheeuwt in het rond als ik al een wijnglas in de hand heb met alcoholvrije wijn Maar ik heb wel een hele lieve schoonmoeder terug gekregen....zie haar sinds dat ik niet meer drink haar staan Nooit geweten dat het zo lieve vrouw was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Ik heb een zus op wie ik wel kan rekenen, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Ik ook Hut: twee broers en drie zussen. Ik ben de jongste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Denk ik...je weet het niet zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Das jammer agnieta.... Wel leuke schoonzussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Ik ook jongste....maar niet verwend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Er is maar weinig dat ik zeker weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 hahaha. Verwend. Dat is een mythe. Integendeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Zonder te willen zeuren: als jongste had ik nooit iets in de pap te brokken en altijd de laatste keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Hier ook... Mijn ogen zijn pas na het stoppen geopend...zie ook nu veel dingen anders Eigenlijk met iedereen Ook vrienden..collegaas...zelfs mijn man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Kreeg je wel nieuwe kleding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Mengeling van nieuw en afdragers, dat was redelijk normaal. Maar waarom altijd de laatste keuze? Dat heeft me lang bezig gehouden. Ik kon ouder worden zoveel ik wilde, mijn best doen zoveel ik wilde, ik zou nooit in rang kunnen stijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 En nu ook nog last van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Ja huttula, nog steeds. Nu ben ik de jongste die het niet goed doet. 'k Heb ze zelf redenen gegeven om me onderaan in rang te zetten, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Van poppekind naar wilde donderskop..dat was ik Weer dat alles of niets type Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Ach en wat is goed of slecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Oh ja poppekind. haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Ik heb mijn poppen nog steeds...speciale kast voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 weet je wat ik erg vind? Ik speel in niemands herinneringen een rol. Een stuk van het decor ben ik. Haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Lenige agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Nee, mijn poppen heb ik ook niet meer. Ben waarschijnlijk ook voor mezelf niet zorgzaam geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Belangrijk is dat jezelf de hoofdrol speelt in je eigen leven Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Belangrijk is dat jezelf de hoofdrol speelt in je eigen leven ja. Daar werk ik aan denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden