rapilos Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Goedemorgen! Het is niks, dat je alsmaar vroege diensten draait, maar dan ben je op je vrije dag ook om 5.15 wakker. De lucht is in elk geval stralend blauw. Ben niet zo goed in koffie en thee zetten, dus dat laat ik maar aan anderen over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Niemand on-line nog, zie ik. Geeft niet, ga ik even wat nuttigs doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 jewel! ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Oh, Goedemorgen Jen, Alles goed vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 jawel alleen een onwezone trek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 ongewone... nu doet qwerty wel heel raar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 (bewerkt) Goedemorgen Rapi en Jen, zal eerst even snel koffie en thee zetten. Maar trek Jen, pfff, das wel heel vroeg. 3 mei 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 ja Von, dat is echt niet van mijn gewoonte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Dank voor de koffie en thee Yvonne, Oh bah Jen, zo vroeg al trek!! Dat lijkt me niet leuk voor je, Maar snel afleiding zoeken dan, Frisse,stevige wandeling in de buitenlucht misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Ellendig Jen, eerst een pittige kop koffie dan maar en dan inderdaad lekker een heel eind lopen met de felle? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 (bewerkt) Mogge Ik herken dat vroege dienst. En als je de vroege dienst in gaat dan kan je niet slapen. Gister al om 8 uur in bed, sliep al vrij snel..en best goed...heb het nodig Dat is wel weer fijn als je niet meer drinkt...je kan gewoon naar bed gaan want je hoeft niet nog eentje dan,nog eentje dan, de laatste en vervolgens nog eentje dan 3 mei 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 ja koffie, gaan we doen. Oh hut, en dan heb je nog niet de allerlaatste gehad. Zo'n tien pinten na de laatste geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Ik was nog niet klaar..dacht ik net aan..dus snel nog bewerkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Oh lord.... moet er niet aan denken.... Goedemorgen Hut. Ik vind het trouwens heerlijk om vroeg op te staan. Dan is de wereld nog zo zalig stil... Moet er wel rekening mee houden om dan ook vroeg in bed te kruipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 En bij mij was er dan nog de na-allerlaatste thuis. pff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Als ik er nu over nadenk is het eigenlijk best wel een staf om een middag avond door te komen....veplicht gewoon 3 liter opdrinken achter elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Ja het is weekend! En verlof! Waarom zou ik in godsnaam gaan drinken? Omdat het "mag" lijkt het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Ik noemde de allerlaatste ...de afknappertje ipv afzakkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Ikk nam eigenlijk geen allerlaatste, niet bewustl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Oh boy, waren dat drie liters wijn of drie liters bier Hut? En weet je Jen.... zo zalig dat we weekend hebben en een hele dag voor ons hebben liggen waarop we kunnen doen wat we willen ..... Met een lekker heldere kop !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Ja, nadeel van alcohol drinken; Nog een, en nog een enz. Hoe vaak in dan niet dacht, dit is dan echt de laatste, waarna er soms gewoon toch nog 3 of 4 volgde. Heb nooit goed begrepen hoe zo'n systeem dan werkt. Want was er dan toch echt van overtuigd dat dit toch echt de laatste zou zijn. Enfin, gelukkig, niet brak weer op, En ja, vroeg op, is bij mij ook vroeg naar bed. Heeel vroeg, val om 7 uur al om van de slaap, weet het dan nog te rekken tot ong. 8.15, en dan gaat het licht toch echt uit. Zonde van de tijd , vind ik altijd, Jaloers op mensen, die nog b.v. mooie t.v. programma's kijken tot sávonds laat Later..als ik niet meer hoef te werken, ga ik lekker opstaan wanneer ik wil, en hoef ik ook niet meer zo achterlijk vroeg naar bed. Denk ik dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 is waar Von, Ik zit nu aan de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Dat is wel iets geks. Als ik 's morgents trek heb, dan ga ik daar sowieso niet op in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Pfff acht uur is voor mij wel heel vroeg Rapi. Ja, als ik een paar wijntjes op heb, dan ben ik dubbel moe en dan wil ik wel om die tijd naar bed. Zonde van de avond dan. Maar normaal ga ik rond tien uur naar bed, even paar bladzijden lezen nog en dan vallen de luikjes wel dicht. Door de week half zes op en in het weekend rond half zeven/zeven uur. Luitjes, ik moet er vandoor... Maak er een mooie dag van hoor. Hier schijnt de zon, wel koud, maar dat mag um de pret niet drukken.... Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Gelukkig maar Jen... Maar wel vervelend dát je die trek hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden