richard1505 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 lang leven de lol ik ben gestopt. maar nu verder ..... hoi ik ben richard ik ben ruim nu 1 jaar en 3 maanden gestopt ik kom uit * wat ik zoek hier op dit forum is ... antwoorden hoe ik mijn leven kwalikatief kan verbeteren. met name mijn gezondheid. ik hoop hier ook voor de moeilijke momenten terecht te kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Goeiemorgen Richard je bent al ver op weg lees ik. En de gezondheidsproblemen die ik elders lees van je, kunnen wel met je drankgebruik te maken hebben. Maar dat hoeft niet persé he. Ook mensen die nooit drinken krijgen soms problemen. Gauw een onderzoek aanvragen dus, desnoods via een nieuwe huisarts of verslavingszorg, net wie jou het meest serieus neemt. Zeker nu je er zelf alles aan doet je lichaam gezond te krijgen/houden wordt het tijd dat je je ook lekker in je lijf mag voelen. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Welkom Richard, Ik hobbel hier ook nog niet zo lang mee maar je zult zien dat het helpt, meelezen, schrijven... Je bent al goed bezig denk ik zo. Succes Arja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Welkom Richard! Ruim een jaar gestopt...Chapeau! Ik hoop dat je veel zult hebben aan het forum en antwoorden vind mbt je gezondheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Hoi Richard, welkom hier. Op z'n plek voor drankproblemen. Voor lichamelijke klachten moet je toch echt bij een arts zijn. Dat zijn wij niet. Ik toch in ieder geval niet. Dus zoek maar snel een arts op. Succes. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden