Spring naar bijdragen

Woensdag 16 April 2014


mark

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, ik wakker na een slechte nacht met rare dromen, eerst maar eens koffie...

Mark zit je al op Texel?

Nee ik zit nog in Franeker maar 5 mei, hoe mooier kan het zijn, Bevrijdingsdag ga ik naar Texel! en ik heb er zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond veel te vroeg gaan slapen, nam medicatie om half 7 in en sliep om 7 uur. Vannacht om half 3 zat ik hier in kamer, klaarwakker.

Vandaag begint therapie dus echt voor me, wil ik graag, maar zie er ook ongelooflijk tegenaan. Moet dingen gaan doen vandaag die ik echt niet prettig vind.

 

Hou jullie wel op de hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Moet dingen gaan doen vandaag die ik echt niet prettig vind.',,,, normaal gesproken zeg ik dan iets in de trant van  'tsja lieverd, het leven is niet altijd een feessie, is af en toe ook gewoon *** ' ..... maar daar ben jij al lang van overtuigd Suiker. Als ik jou een beetje begrijp vind jij maar heel weinig prettig  de laatste tijd...

Dus wat jij gaat doen zal misschien niet prettig zijn, eng, heel eng misschien zelfs. Maar het zal je op weg helpen jouw leven een heel stuk prettiger te maken als het goed is toch? Houd je daar maar aan vast hoor Suiker.

Zoiets als naar de tandarts gaan terwijl je er heel bang voor bent maar ook weten dat het hard nodig is omdat je verrekt van de pijn in bekkie.....

Sterkte, nee, succes vandaag hoor.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Mark, hoe gaat het nu met jou, zit er een beetje schot in alles

In letterlijk alles zit schot suikertje! ik heb sinds een jaar weer inkomen, ik krijg weer geld van de belasting. Ben gelukkig in de liefde :heart: . En ik mag over drie weken naar texel om het laatste stuk van mijn therapie te gaan doen. Mark is momenteel een gelukkig en nuchter persoon!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp me niet verkeerd Yvonne, ben enorm blij met therapie.

Mensen met spinnen fobie hoeven ook niet gelijk een vogelspin te knuffelen. Zo moet ik het dus ook bekijken, ik loop niet vandaag meteen leeg strand op.

 

Succes wensen is idd het beste.

 

En ik ben iig nuchter, al aantal dagen, niet dat ik gevoel heb dat ik me veel beter voel, maar is voor mezelf wel voorwaarde.

bewerkt door Suikertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...