mark Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Goede morgen maar weer! Kofie thee en ontbijt staan klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Goedemorgen Mark, dat ziet er geweldig uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Dagpact: Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Goeiemorgen. Ik kom weer mijn schop halen. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 16 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Goeiemorgen. Ik kom weer mijn schop halen. Welke wilde je Jen? Of Deze? RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Mag geen meisjes schoppen Jen als man anders deed ik het, maar lukt je vast ook wel zonder Goedemorgen Agnieta, zoals meestal ook weer vroeg hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Goeiemorgen... Eerst maar eens een bakkie om wakker te worden! Dagpact: Suikertje Agnieta Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 nou geef die rotschop maar RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Goedemorgen, ik wakker na een slechte nacht met rare dromen, eerst maar eens koffie... Mark zit je al op Texel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Hoi Agnieta, je hoeft niet te vertellen wat je moet doen, maar dit forum is er om je er doorheen te slepen. Kom op, weet dat je het kunt. Klinkt misschien makkelijk, weet het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 16 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 nou geef die rotschop maar Nou een klein schopje kan je krijgen dan, want ik ben niet zo'n voorstander van geweld RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 16 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Goedemorgen, ik wakker na een slechte nacht met rare dromen, eerst maar eens koffie... Mark zit je al op Texel? Nee ik zit nog in Franeker maar 5 mei, hoe mooier kan het zijn, Bevrijdingsdag ga ik naar Texel! en ik heb er zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Good heavens wat een drukte hier al. Goedemorgen luitjes, Eerst een bakje thee en dán de draad van vandaag even doorlezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Morgen Yvonne, je had langer kunnen slapen, koffie/thee had Mark al voor gezorgd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Das zeker een mooie dag....ik ben echt heel benieuwd hoe het je daar vergaat... Nog maar een kopje koffie.... mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Trap onder de derrière maar weer voor Jen.... En Agnieta: je kúnt het gewoon, hoe eng je het ook vindt... DOENNNNNNN. Mark nog steeds in vriendelijke Franeker, maar met uitzicht op..... das mooi. En dan nu echt die kop thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Nog langer slapen had vérslapen geworden Suiker, tis wel de bedoeling dat ik nog een klein beetje op tijd op mijn werk kom straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Gisteravond veel te vroeg gaan slapen, nam medicatie om half 7 in en sliep om 7 uur. Vannacht om half 3 zat ik hier in kamer, klaarwakker. Vandaag begint therapie dus echt voor me, wil ik graag, maar zie er ook ongelooflijk tegenaan. Moet dingen gaan doen vandaag die ik echt niet prettig vind. Hou jullie wel op de hoogte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 16 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Zet hem op Suikertje! En heel veel sterkte gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Succes Agnieta!! Als het helpt ben je blij dat je het hebt gedaan, mijn letters slaan op hol even wat aan doen, yes klaar alweer mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Dank je Mark, hoe gaat het nu met jou, zit er een beetje schot in alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 'Moet dingen gaan doen vandaag die ik echt niet prettig vind.',,,, normaal gesproken zeg ik dan iets in de trant van 'tsja lieverd, het leven is niet altijd een feessie, is af en toe ook gewoon *** ' ..... maar daar ben jij al lang van overtuigd Suiker. Als ik jou een beetje begrijp vind jij maar heel weinig prettig de laatste tijd... Dus wat jij gaat doen zal misschien niet prettig zijn, eng, heel eng misschien zelfs. Maar het zal je op weg helpen jouw leven een heel stuk prettiger te maken als het goed is toch? Houd je daar maar aan vast hoor Suiker. Zoiets als naar de tandarts gaan terwijl je er heel bang voor bent maar ook weten dat het hard nodig is omdat je verrekt van de pijn in bekkie..... Sterkte, nee, succes vandaag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Ennuh, voor jou ook sterkte vandaag Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 16 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Dank je Mark, hoe gaat het nu met jou, zit er een beetje schot in alles In letterlijk alles zit schot suikertje! ik heb sinds een jaar weer inkomen, ik krijg weer geld van de belasting. Ben gelukkig in de liefde . En ik mag over drie weken naar texel om het laatste stuk van mijn therapie te gaan doen. Mark is momenteel een gelukkig en nuchter persoon!! RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 (bewerkt) Begrijp me niet verkeerd Yvonne, ben enorm blij met therapie. Mensen met spinnen fobie hoeven ook niet gelijk een vogelspin te knuffelen. Zo moet ik het dus ook bekijken, ik loop niet vandaag meteen leeg strand op. Succes wensen is idd het beste. En ik ben iig nuchter, al aantal dagen, niet dat ik gevoel heb dat ik me veel beter voel, maar is voor mezelf wel voorwaarde. 16 april 2014 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden