Spring naar bijdragen

Nalmefene (Selicro)


Dutch Vinnie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben net bij mijn psychiater geweest en heb Nalmefene (Selicro) voorgeschreven gekregen. Dit is een zuchtremmer. Eerst gebruikte ik Naltrexon, maar hier werd ik zwaar depressief van, op het suïcidale af. Nalmefene is nog maar kort op de markt, en mijn vraag is: heeft iemand ervaring met dit middel? En wat waren die ervaringen? Volgens mijn arts werk het middel al na zo'n 30 minuten, dus kun je het innemen op het moment dat je weer zin in drank krijgt.

 

Ik hoop op reacties.

 

D.V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Dutch Vinnie,

 

Ik lees met belangstelling jou bericht en ben even wat aan het zoeken geweest ik stuur je even een link door kijk maar of je er iets aan hebt.

Ik zelf ben er niet bekend mee maar er zijn wel wat studies waar je je in kunt lezen, wel technisch maar goed, misschien heb je er iets aan.

http://www.niaaa.nih.gov/news-events/news-releases/alcohol-researchers-identify-new-medication-lessens-relapse-risk

 

https://www.google.nl/search?q=Nalmefene+topamax&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=ctrl&ei=OJ37UuG3BfCz0QWMjYGYAQ&gws_rd=cr

 

Succes en hou vooral vol maar dat doe je al!!

 

Lieve groeten Miss Sophie

bewerkt door Miss Sophie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Miss Sophie,

 

Ik heb nog niet alles doorgelezen, maar ik wordt er wel wat wijzer van. Bedankt voor de info.

 

Ik denk dat er nog maar weinig mensen zijn die dit middel gebruiken. Dit omdat het nog maar kort op de markt is. De apotheek moet het bestellen, dus ik heb het zelf nog niet in huis. Morgen kan ik het ophalen.

 

Ik laat wel horen wat ik ervaar.

 

Bedankt voor je lieve groeten.

 

D.V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Hoi Monika55

 

Bij mij helpt het een klein beetje, maar niet genoeg om te stoppen met drinken. Hooguit om iets te minderen.

En het kost meer dan 110 euro per maand. En ik gebruik nog andere medicijnen, dus gelijk een rekening van

meer dan 300 euro (eigen risico) op de deurmat. Als ik dat geweten had...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Monika55, ik drink dus ook gewoon door, al is het misschien iets minder. Ik ben inmiddels gestopt met de selencro. Andere

middelen helpen ook niet. Ik drink gewoon door. Geen enkel middel doet je stoppen, het kan alleen een steuntje in de rug

zijn. Het moet uiteindelijk uit jezelf komen. Om dit te bevorderen ben ik in behandeling bij verslavingszorg. Nu moet ik hard

voor mijzelf zijn. Dat is uiteindelijk het enige dat je kan helpen.

 

D.V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...