Marc Geplaatst 18 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2014 Hallo allemaal, Het jaar 2013 is voor mij moeilijk geweest maar ik heb me kunnen herpakken. Iedereen het beste toegewenst voor 2014 en verder. http://www.youtube.com/watch?v=73cAQRWY15Y RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2014 Hoi Marc, fijn dat je er weer bent, hoe gaat het met je? Ik sinds enige tijd ook weer hier en bezig een adb leven in te vullen, valt niet mee maar dat weet jij ook wel denk ik. Zien we je ook op de dagdraad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2014 Lieve Marc, ik heb vaak aan je gedacht je gemist ook, en hup daar is weer een muziekje! Ik wens jou toe dat 2014 jouw keerpunt jaar wordt en je het eindelijk wat minder zwaar krijgt. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden