doornroosje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Hallo, ik ben erin geslaagd om 3 volle jaren géén druppel alco aan te raken. Emotioneel onstabiel ( géén uitvlucht; ik weet het ...) en toch maar wéér 1 glaasje. Het bleef heus niet bij dat éne; echt jammer! Ons gezin bleef gered ( al goed ). De nakende feesten gaan niet makkelijk worden. Ik wil oprecht weer stoppen. Maar alleen lukt het me niet. Wie wil me wat steunen? Dank. doornroosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Doornroosje je hebt je geprikt dus aan de roos der verleidingen. Laat het bij een uitglijder blijven en geen terugval worden! Die drie jaren vormen een stevige basis; je weet erdoor dat je het kunt, en dat je het nu weer wilt, dat nuchtere leven. Nu, juist met de feestdagen, je pleister plakken, en zorgen dat dat wondje niet weer gaat bloeden. Kom bij ons op de arreslee-pact, dan heb je meer kans dat dat commitment je zal helpen. En ons. Dit zijn trigger-dagen, maar je hoeft het niet alleen te doen. :rose: :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Doornroosje mogelijk heeft u hier wat aan ? zie ;http://burgelijkongehoorzaam.wordpress.com/2013/12/16/verslavingsgenen-het-kwade-zaad/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Dag Doornroosje, Jammer. Maar sta weer op. Stof van je kleren en weer verder gaan met een nuchter leven. Je weet hoe het moet. De feestdagen zijn moeilijk voor velen. Maar ik zou zeggen: kom maar veel hier als je dat mogelijk is. En klim in de arrenslee. Dan is er wat contact in die dagen. Kom op, raap je zelf weer bij elkaar. Je kunt het dat heb je bewezen. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden