bolletje Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Willem inderdaad leren filteren. Dingen die je niet aanspreken, scrollen. Leren voor jezelf op komen als je ergens mee zit en men luistert niet. Het zijn allemaal dingen die je vaker hier mee zal maken. Het is niet anders. Het is de dagdraad, dus er komt van alles langs ook berichten van mensen die b.v. gedronken hebben. Daar reageren we op, ieder op zijn manier. Daar hebben we ook recht op vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 (bewerkt) Bol je bent een lieverd. Wou ik maar een keer gezegd hebben Elke keer weer de moeite nemen om mensen die er nog niet zo lang zijn bemoedigend toe te spreken. Zonder Jane tekort te willen doen haha Fijne avond mensen. 7 december 2013 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Dank je Kate, erg lief van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Knap van je wijfie. Je hebt het meer dan zomaar behoorlijk zwaar op het moment. Ik heb de Sinterklaasviering overleefd. Ik zat naast een krat en tegenover iemand die er net zoveel van kan als ik, maar het ging, dus ik kan met enige blijdschap melden dat ik me ook weer droog af kan melden vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Ook ik meld mij droog af voor vandaag, op zaterdag, voor mij een hele overwinning, maar zo te lezen doen er meer het toch maar. Dat voelt dan weer goed, het helpt mij echt, het dagpact en de mensen die de dag zonder alcohol doorkomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Ben de hele dag weg geweest en heb dus niks bijgelezen. Ik zoek een beetje aandacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Zie pb, Ietje. Ik zoek nu vooral ontspanning geloof ik. Ook al is dit niet de juiste plek daarvoor? Hoe is 't met jou? Toffe dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Klinkt goed. Ik ben vanavond gaan eten bij mijn ex-man en zijn vrouw. Was heel ontspannen, en ook ik heb niks gedronken, want deze minderaar moest nog met de auto rijden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Ik had het ook moeilijk. Als ik gestresseerd ben zoals nu, is alcohol toch verleidelijk. Ex-man en zijn vrouw weten natuurlijk van mijn probleem, en ze zijn ongevraagd solidair geweest. Vond ik wel heel lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Ja... en spuitwater is zo saai 's avonds. Ik ben nog steeds niet goed in alternatieve drankjes. 'k Ben jammer genoeg geen theedrinker, en hou ook niet van frisdranken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Dank je Ietjefietje, en slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 schrijf maar Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Drup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Hoi AR, jou zie ik hier niet vaak 's avonds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Ik ben vanmiddag in een spontane bui naar Will gefietst. Was gezellig en we hebben samen stamppot rauwe andijvie gegeten. Ik gehaald, zij gemaakt terwijl ik haar banden van de fiets even opgepompt heb, nou ja ik heb gestampt hoor (de stamppot dan). Ik had er karbonaadjes bij van de obmuJ, die waren in de aanbieding, lekker gegeten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Nee Jen meestal lig ik al in mijn nest, maar het is weekend en ik wil gewoon nog niet naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Beetje opgelaten of gewoon goed gezind? Ik moet nog wat ontspannen en weet niet goed hoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Wie Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Jij AR, omdat je schrijft dat je niet wil gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Druppeltje, gaat het een beetje met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Goed gezind hoor Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 En ja ik voel me ook wel wat anders, opgelaten wil ik niet zeggen. Ik wil niet zeggen wat, want dan hangt iedereen daar weer aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Drup is alweer in de afvoer, jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Ik speel spellen op de pc Jen om me bezig te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Goed gezind is belangrijk. Opgelaten is - bij mij - gevaarlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden