katerroosje Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Hallo, Ik heb weinig aan de therapie van Alchol de Baas. Zijn er meer mensen die dit gedaan hebben en er wel wat aan gehad hebben. Gisteren was het weer raak. Veel pijn en dan wil ik maar een ding "de fles"Het minderen is moeilijker dan ik dacht. Het probleem is dat er niets voor in de plaats komt. Ik ben beniewd naar jullie reacties.Groeten,Katerroosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 hey roosje. hoelang ben je bezig met de adb training?misschien is het wat om op de DDD te komen, je krijgt daar ook steun van anderen. misschien wordt het dan wat makkelijker. igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Hoi katerroosje,Je staat nu voor de 2e keer bij de voorsteldraad Wie is wieje krijgt meer respons op de dagdraad of op de pactdraadbij thema's. Ik heb de ADBtraining gedaan met veel succesen was er erg blij mee. Ik begrijp dat je pas 2 à 3 weken bezig bent, dusgeef niet te snel op en probeer extra kontakt met je persoonlijk begeleider telrijgen en leg uit waar je tegen aan loopt. Het is geen reden om weer (meer) tegaan drinken want dan houd je er helemaal zo'n faalgevoel aan over.Je hebt er weinig aan schrijf je, dat betekent dus wel iets. wees daar voor nu tevreden meedan komt er wel weer meer progressie als je verwachtingen zijn bijgesteld.Tips kunnen zijn; op de dagdraad schrijven, zeker vóór je besluit te willen drinken. nietsin huis halen, niet naar evenementen en feestjes waar je nog niet zeker van jezelf bent,triggersituaties herkennen (denk aan HALT, Hungry, Angry, Lonely en Tired) en dan afleiding zoekenof gezelschap van iemand die helpend kan zijn. En jezelf belonen voor wat wel goed gaat.en je faalt pas als je opgeeft, dus niet opgeven!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katerroosje Geplaatst 30 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Hoi, Ik ben nu 6 weken bezig en na een weekend vol drank heb ik moeten besluiten: niet meer drinken en op dieet tegelijk. Extra moeilijk maar toch een begin maken. Zal het toch op wilskracht moeten doen en ik hoop dat er iets anders voor terug komt"beter gewicht" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katerroosje Geplaatst 30 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Hoi Dune, Ja, is het de bedoeling dat ik nu op een andere plek een nieuwe discussie plaats? Ik zal het forum beter onderzoeken. Gr, katerroosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden