gebruiker11 Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 De legitimatieplicht voor alcoholverkoop in supermarkten gaat omhoog naar 25 jaar. Dat staat maandag te lezen op de website van het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL). Voorheen moesten kopers tot 20 jaar een legitimatiebewijs tonen bij de aanschaf van alcohol in supermarkten. bron:Turkije.net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Ik heb dit altijd al een beetje gek gevonden. A: Zou u zich willen legitimeren? B: Nee dat hoeft niet, ik ben 26. A: Kunt u dat aantonen? B: Jahoor, hier heeft u mijn paspoort. En welk doel dient dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Ollandistan controlestaat 'a la USSR 2013 , en waarom ? Nou om een zooitje nutteloze overbodigen ( die anders nooit op de arbeidsmarkt zouden slagen ) " een baantje " en het gevoel dat ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg belangrijk , en onmisbaar zijn te geven . De tegenwoordige controleurs zijn meestal de minkukels die vroeger heel veel gepest zijn , daarom zijn ze ook zo onuitstaanbaar ! Viva " de democratie ( het verergerde , en vernieuwde communisme ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden