Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 F5 Vernieuwen bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Mijn complimenten voor het vernieuwde forum hoor! Had het zelf niet beter gekund. Ik pak mijn baclofen, en ga weer nuchter de avond in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 F5 is het zo simpel? dan zal ik zeker gaan proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 wat is F 5 op mij laptop ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Herman Bovenste rij ongeveer 6de knopje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Slaap lekker zometeen Marika. Ik geloof je. Ik ben trouwens ook niet deze foto, al voel ik me af en toe wel zo haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Met de handen in het haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 rudy hoi ik ben herman , ik druk op knoppen maar er gebeurd niets, moet er niet een shift of ctrl bij of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Als je 'vind ik leuk' knop indrukt, wie ziet dan deze reactie en hoe ziet dat eruit.? herman0167 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 is meer met je handen in je oren haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 rudy hoi ik ben herman , ik druk op knoppen maar er gebeurd niets, moet er niet een shift of ctrl bij of zo? Op de bovenste rij van je laptop zitten de knoppen F1 F2 F3 F4 F5 enz. Met F5 kun je normaal vernieuwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Herman; Heeft ook te maken met de browser die je gebruikt. Ik gebruik chrome en boven in de linker hoek zit een cirkelvormig pijltje waar je op kunt klikken, dat is ook een vorm van vernieuwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 mijn laptop is heel recent en kent die benamingen niet meer, bij het indrukken van die knoppen ging ik van de site af naar allerlei andere dingen zoals google homepgages enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 heel goed Rudy , die opnieuw laden van de pagina button kon wel eens heel goed werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 De F5 knop werkt niet bij elke laptop hoor. Wel op mijn vorige, maar niet op degeen die ik nu heb. Om te verversen moet ik op het 'driekwartcirkeltje met pijl' helemaal bovenin klikken... Het kan dus kloppen dat die F5 knop het niet doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 ja, Yvonne, ik heb het ook net ontdekt en het werkt want die f5 knop doet bij mij ook niets meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Klopt Yvon, bij sommigen moet je de Functie toets en F5 toets tegelijk in drukken. Voor elk wat wils . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Wel balen en wennen vond ik .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 ach, die functie toets laten we die nu net vergeten hebben, haha, alleen waar zit ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Als je dit nieuwe gedoe bedoeld Yvonne, ben ik het met je eens. Facebook is eenvoudiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Bij sommige laptops onderaan, links van de Tab toets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 nee hoor Rudy, ik vind deze nieuwe opzet prima, helemaal mooi zelfs, ik baalde ervan dat de F5 toets het niet meer deed, maar de tip van funktie met F5 maakt alles goed eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Fn staat op de toets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hij zit bij mij onderaan, rechts van de ctrl knop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 En om heel eerlijk te zijn: ik vond het indertijd een heel stuk moeilijker om Facebook te doorgronden dan dit nieuwe forum. Maar dat is dan ook al een hele poos geleden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden