anders Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Aangezien ik een maatje had maar die is er niet vaak en druk bezig met drinken wou ik even kijken of er hier iemand is.Ben deze week gestopt met drinken, helemaal en wou wat steun hebben of elkaar steunen.Ik ben net verhuisd en wil een nieuwe start maken voor mezelf. Ben een vrouw van 43 jaar en wil nog iets maken van het leven. tijd genoeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Nou meis,Je kan me altijd bereiken zal je steunen kan dat ook zelf gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 hallo andersik ben ook maandag gestopt en wil ook graag een nieuw begin het moet gewoonik wil zo niet verder met me leven en kan ik ook niet maken tegenover me kidsmaak hun leven ook zo niet echt leukik ben haast 45mischien kunnen we mekaar steunen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
weegschaal Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Hoi Anders,Ik zocht een tijdje geleden al een maatje maar daar kwam niets uit dushopelijk houdt dit wel stand en kunnen we elkaar steunen!Ik ben 2 weken geleden gestopt en heb het met name zo eind van de middag het moeilijkst.Hopelijk is dat met een paar weken voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden