Spring naar bijdragen

Hallo allemaal


Robbie4u2

Aanbevolen berichten

Ik ben opzoek naar een maatje om over drank problemen te chatte en zo nodig ook elkaar te helpen.
Zal me ff voor stellen ben Robert en 61 jr. zie er heel jong en jeugdig uit en woon na mn scheiding met andere man nu alleen. Heb 22 jaar samen gewoont. o.a. in Almere, Drenthe (Emmen). Woon nu dus in Almelo.

Ik zie op het forum dat sommig het niet meer zien zitten en roepen HELP ik red het niet meer wat moet ik doen. Uiteraard heeft iedereen zo zn eigen problemen en struikelblokken.

Mocht er iemand zijn of meerdere personen, dan sta ik open om te chatte en wie weet kunnen we elkaar steunen.

Gr. Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Robbie,

Welkom bij ons forum. Dat is niet mis na zoveel jaar weer alleen te zijn. Vaak voel je je dan ook erg eenzaam, en soms moet je weer opnieuw leren om voor jezelf te zorgen en goed te zijn. als je met z'n tweetjes bent doe je vaak dingen voor elkaar.
zou je het niet prettig vinden om bij onze virtuele huiskamer wat rond te kijken? Ik denk dat dat prettig voor je is. Het is daar toch altijd warm en vaak gezellig. Ook komen er veel vragen aan bod, en wordt er veel over gevoelens gesproken. We weten allemaal hoe moeilijk het is om te stoppen, en dan is het fijn als je weet dat je niet de enigste bent.
We zitten bij ditjes en datjes dagdraad. Dat moet ergens staan als je naar home gaat. Als je dat aanklikt dan zie je de dag van vandaag staan en als je dan het laatste aanklikt kun je daar mee lezen en praten.
Heel veel suc6 en nogmaals van harte welkom.
Liefs Bol.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...