ielfje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Hoi, ik heb me nog niet zo lang geleden aangemeld op t forum.Denk dat dat voor mij ook wel wat is, een maatje.... Ik hoor het vanzelf..groetjes Ielfje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 ik zoek echt een maatje......een hele strenge...die me virituele schop onder m'n hol geeft!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 desnoods in het echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 hoi ik ben jan en stop met drinken. ik wil niet terugvallen en zou graag een contact willen hebben met iemand hier die mij kan ondersteunen in de aanpak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 ja ik zoek een maatje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ik zou wel graag een maatje willen om hier samen doorheen te komen! Samen staan we sterker en met 1 op 1 contact kan je meer bespreken.Wie oh wie?Liefs Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Hallo, ik zal ook een maatje goed kunnen gebruiken, in voorkeur een vrouw, ik ben zelf ook een vrouw en het lijk me prettiger om over mijn probleem met een ander vrouw te kunnen schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden