Lelie Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Wil een maatje,maar door te praten of van me af te schrijven zal ik een uitlaatklep hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 hoe bedoel je niet ver vandaan woon je vlak bij me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 vertel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 23 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ja lekker voel me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 23 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 O het gaat zo goed Bor lekker gewoon.Dacht eerst even dit kan ik niet maar ja kan dus wel tot nu toe dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 dacht dat je er ook al eentje had. meerdere maatjes mag hoor. nou. baal wel even eigenlijk van dit te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 ook ik had je aangeschreven, maar blijkbaar gaan de gedachten elders naar uit prima. Had het enkel graag zelf van je vernomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 6 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2011 He mensen het spijt me zo maar komt omdat ik soms niet echt lekker kan kletsen hier. Op mijn forum en op anderen gaat het makkelijker. waarom geen idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden