Spring naar bijdragen

gezocht: wat maatjes om mekaar te steunen

djack

Aanbevolen berichten

• 2 weeks later...

Hallo Djack,

Ik zie dat er nog niemand gesolliciteerd heeft. Zelf ben ik hier al een jaar en heb een maatje, maar heb met meer mensen intensiever contact, om elkaar door de moeilijke momenten heen te slepen. Ik ben een minderaar en dat is voor de meeste mensen moeilijk (ook voor mij). Door mijn thuissituatie is dit voor mij de beste oplossing, maar als ik weer de fout inga, stop ik helemaal.

Ik drink van ma. t/m do. niet en de overige dagen beperkt, d.w.z. dat ik tevoren met mijzelf afspreek hoeveel ik wil drinken en me daar dan ook aan hou.

Op de dagen dat ik niet wil drinken, meld ik me aan voor het dagpact. Je belooft dan dat je die dag niet zult drinken en 's avonds meld je eerlijk of dat gelukt is ja, of nee. Alleen al de gedachte dat ik moet bekennen dat ik de fout ben ingegaan, is voor mij een stok achter de deur om door te zetten. Je moet natuurlijk wel eerliojk zijn, maar ja, als je dat niet bent, dan heeft dit hele forum m.i. niet zoveel zin.

Als je wilt kan je me een pb sturen en dan kijken we hoe we elkaar verder kunnen steunen. Ik hoor nog wel van je.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...