MM Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Vandaag gestopt. Heel erg gemotiveerd, maar ook angstig. Dronk 2 a 3 liter wijn per dag op het laatst. Ik wil weer voluit leven ZONDER DRANK. Zou het erg fijn vinden om het proces met iemand te delen. Bedankt, MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ik wens je een allerbeste maatje toe! Dat is zo een meerwaarde in het proces. Zelf ben ik enorm dankbaar met mijn maatje. Zelf heb ik genoeg met ééntje. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Hi MM, Zo te zien ben je een kopietje van me, of ik van jou, hoe je het dan ook wilt zien Ik dronk de afgelopen tijd varierend van 1-3 flessen martini of wijn. Vandaag ook een 1e avond zonder, voelt goed. Ik ben vooralsnog niet angstig oid. Mailen dan maar? Via de priveberichten hier? Groeten, Sabine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 @MM & @ Sabine Wat lavendel hier schrijft kan ik alleen maar beamen. Een goei maatje is een grote meerwaarde in de strijd om ADB te worden. Daarom geef het een kans en succes ermee. Lieve groetjes en dikke knuf allebei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden