Kastanje Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Ik zoek een maatje. In eerste instantie om via de mail of pb's te delen met elkaar wat er is. Niet alleen over de alcohol, maar ook over andere dingen die ons bezighouden. Schrijven heb ik altijd als heel fijn ervaren. Bellen vind ik nogal lastig. Maar wie wet verandert dit in de komende tijd Bij wie is wie kunnen jullie iets over mij lezen. Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Kastanje, vandaag is er een nieuw forumlid gekomen, zie de posting boven de jouwe (Ukkie). Ze heeft gepost onder de berichten van Mistletoe. Jullie zijn beiden beginners. Misschien is het een mogelijkheid? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 21 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Hoi Lytse, Dankje voor de tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 ik wil ook wel je maatje worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden