Spring naar bijdragen

Maatje gezocht


laura

Aanbevolen berichten

Dat klopt helemaal Laura , gisterenavond heb ik nog weer de locale AA avond bezocht .

Heel confronterend allemaal weer , wat hebben wij toch veel tijd verknoeid , dingen overgeslagen etc. etc.

( Bijna ) weer iets om helemaal depri van te worden , pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Zelf zit ik sinds enkele dagen ook weer in een behoorlijk dipje , maar ik houd vast en ga gewoon door op de door mij ( alcoholvrije ) weg hoor .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laura neem a.u.b. voor je zelf de locale AA ers als back up , zij zijn als het nodig is het dichtste bij je .

Zij zijn " de ervaringsdeskundigen" bij uitstek voor je .

En ik zeg probeer het eens gewoon een keer of 6 , wat heb je te verliezen er aan ?

Ja dat aantal zet ik er bewust neer , omdat de eerste keren AA bij mij ook gewoon langs me heen gingen , ik weinig begreep / wou begrijpen .

Er zelfs aan dacht er weer mee te stoppen , en ineens viel het kwartje op de goede plek .

Nu heb ik er heel veel aan , en datzelfde gun ik ook jou .

En uhhhhh Laura , geen discussies aangaan met het alcomonstertje in je zelf .

Pas op deze blijft altijd in jouw genen zitten , zal altijd proberen jou weer voor zich te winnen .

Sterk zijn , en je houden aan de met je zelf gemaakte afspraken , wees een oerdegelijke hollandse meid .

Je kan het , je wil het toch ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...