Spring naar bijdragen

nieuwe uitvoering forum

Lytse

Aanbevolen berichten

Beste hulpverleners,

Op het ogenblik ben ik zwaar gefrustreerd. Het forum was kort uitgeschakeld hoorde ik, (ik weet ook niet hoe anderen dat wisten), vanwege veranderingen. Iedere dag probeerde ik weer in te loggen en elke keer verscheen een Engelse tekst dat de pagina niet gevonden kon worden; hoe ik het ook deed. Ik dacht dus dat het forum er uit lag.

Via de openingspagina van AdB kon ik wel op de behandelpagina's komen (alcoholschrift e.d.) maar het forum niet; intikken in Google: niets.

Omdat ik niet op het forum kon komen kon ik jullie ook niet vragen wat ik moest doen.

Ook het weghalen van AdB bij de favorieten hielp niet.

Ik ben toch niet de enige digibeet op dit forum!

Uiteindelijk moest ik iemand om hulp vragen en die klikte via Wat en hoe en toen op het forum en nu ben ik er dus wel terecht gekomen.

Ook allerlei toepassingen zijn m.i. veranderd. Ook dat moet ik allemaal opnieuw uitvinden.

Misschien heb ik iets gemist, maar kan het de volgende keer duidelijker of kan ik dan aanwijzingen krijgen?

Lytse.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste forummers,

Zoals jullie gezien hebben staat er een nieuw forum online. Om dit te kunnen plaatsen is het forum enige uren niet bereikbaar geweest. We hadden dit wel aangekondigd maar hebben kennelijk niet kunnen voorkomen dat hierover toch verwarring is ontstaan.

Bij problemen kun je altijd een e-mail sturen naar forum@alcoholdebaas.nl. We proberen deze problemen dan zo spoedig mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet.

De moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...