bolletje Geplaatst 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Beste Tactive. Er is wat onduidelijkheid over wat er nu wel of niet aan woorden gebruikt mag worden. Ikzelf zit met de grote vraag, mag ik woorden zoals pluten, pluut, of kluters, enz. gebruiken? Zoals jullie bij ditjes en datjes gelezen hebben heft het woord pluut een andere betekenis als wat jullie denken. Ik denk dat het in ieder geval voor mij belangrijk is dat ik weet wat wel of wat niet. Ik heb de woorden pluut en kluten in het begin vaak gebruikt, hoe kan het dan dat het ineens niet meer mag? Zit al een tijd met die vraag hoor. En nou gaat het er niet zo zeer over om door te drammen maar meer om het feit dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Nou tante Bol, ik ga ervan uit dat je gewoon die woorden mag gebruiken, gezien de 'geen' reactie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Admin Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Beste forummers, De reactie is naar bolletje verstuurd in een pb. 'Vraag het de hulpverlener' is bedoeld voor vragen omtrent alcoholgebruik en niet voor vragen over het forum zelf. Deze vragen kunnen naar ons gemaild worden of in een pb gestuurd. Vandaar dat dit draadje wordt gesloten. Een goede dag allemaal! Vriendelijke groeten, de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten