MsLuzac Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ik loop er momenteel tegen aan dat ik mijn prive berichten wel kan ontvangen maar niets meer kan versturen. Is er een optie dat dit limiet opgeschroefd kan worden naar 100 of meer ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Admin Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Beste MsLuzac,Bedankt voor je vraag. Op dit moment is het technisch gezien niet mogelijk voor ons om het limiet voor de privéberichten op te schroeven. Het maximum ligt momenteel op 50 berichten. Wat belangrijk is om in de gaten te houden:- je inbox- je outbox- het installeren van toolbars- pop-up blokkersWanneer je outbox vol zit, kan het ook mogelijk zijn dat het niet lukt om pb's te verzenden. Wanneer je een toolbar hebt geïnstalleerd, loop je de kans dat je beeld/pagina verschuift, waardoor de 'verzendknop' wegvalt. Wanneer je een pop-up blokker hebt geïnstalleerd, kan het zijn dat je computer het schermpje voor het schrijven van een bericht blokkeert. Ik hoop hiermee je vraag voldoende beantwoord te hebben. Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 28 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Hallo Luna, Je moet ingelogd staan. Het gemakkelijkste is in een bericht van iemand te gaan staan en dan te klikken op het icoontje tweede van rechts, naast de printer. Als je daar op klikt krijg je een venster waarin je kunt typen. Dan, net zoals gewoon bericht, het verzenden. Als je een pb (privébericht) van iemand hebt ontvangen zie je dat als je ingelogd staat, bovenaan: ... berichten. Daar klik je dan op en de pb's komen tevoorschijn. Van unread door klikken read maken en dan kan je antwoordenaan die persoon. Hopelijk lukt het zo. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden