Romualdus Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Akelei, De hulpverlener zal ook wel komen met een antwoord, maar mijns inziens zit er een groot verschil tussen die twee. Bij verslaving aan een middel ben je zowel lichamelijk als psychisch verslaafd en bij afhankelijkheid ben je lichamelijk verslaafd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Admin Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Beste Akelei, Bedankt voor je mooie vraag! Die vraag krijgen we vaker. Op de website van Alcoholdebaas.nl staat dit antwoord precies uitgelegd. Ik zal de link meesturen. Hopelijk is daarmee je vraag beantwoord. Succes! Vriendelijke groet, de Moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 @Romualdus, ik ben alleen psychisch verslaafd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Laat dat nu net, in mijn ogen, de lastigste en listigste kant van de verslaving zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Ik zie dat trouwens niet als 2 totaal gescheiden dingen. Er is een soort wisselwerking. Om iets te ervaring heb je bijvoorbeeld je lichaam nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden