Spring naar bijdragen

Ook nieuw hier....


Sweetling

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
toni

quote:


Originally posted by:
mathilde


Hallo Allemaal,




Ik weet niet wat quoten is.




Is het een maniertje om in de berichtjes te antwoorden?




##Hallo Mathilde


quoten is idd een manier om IN de berichtjes te antwoorden; de tekst van de schrijf(st)er blijft dat staan en je kunt dus steeds ff reageren op dingen in dat oorspronkelijke bericht; ik vind het zelf dingen vaak net ff wat overzichtelijker houden, zeker wanneer er wat actiever gepost en op elkaar gereageerd wordt; maar mochten jullie er anders over denken (het vervelend/storend vinden dat je sommige dingen dan 2x terugleest ofzo) dan zeg 't me maar, dan zal ik het weer gewoon via 'beantwoorden' dus in een nieuw/leeg berichtje doen

##dank je Toni, ik begrijp het zoals je ziet.


Ik neem je tips over dat slaaptherapie-gebeuren (eerst afbouwen dan weer opbouwen) gelezen en als ik er problemen mee hou, zal ik het ook eens proberen; dank dus!


##Over dat slaapmaniertje kan ik ook wat uitgbreider vertellen hoor, ik heb het op een A-4tje hier liggen.

Het kost je een zo'n tien dagen , je kan er ook een vakantie voor gebruiken, dat heb ik gedaan.

Je bent trouwens goed bezig zeg. Bravo, so far!

Groet van Mathilde.


groeten




Toni




knip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal,
Wat een gezellige boel is het hier en wat een leuke gesprekken.
Dit is mijn dag 10 zonder, maar ik ben er nog lang niet!
Ik heb niets gedronken maar ik had vanavond wel een moeilijk moment.

Na het werk boodschappen gedaan met het idee om bij thuiskomst meteen te gaan koken. Voor twee dagen want morgenavond komen 2 van mijn 3 kinderen eten en wil ik iets lekkers maken(Frans stoofvlees) maar dat moet dan wel klaar staan.
Ik pak de boodschappen uit, zet alles klaar; vlees, spek, uitjes, wortel, fles goedkope wijn...(!)
En ja hoor, je raadt het al...! Ik ben een beetje moe en krijg een gierende trek in een groot glas wijn.
Zo maak ik het net even te moeilijk, bedenk ik me rap en berg alles weer op.
(Ik had ook hutspot kunnen maken maar deze kinderen worden zo blij van draadjesvlees)

Ik eet een eenvoudige salade, met brood en een glas melk, doe wat noodzakelijk schoonmaakwerk, want ik pas morgen op mijn prachtige jongste kleinkind, een baby-meisje van 8 maanden en dan moeten de kattenharen en andere viezigheden toch wel een beetje weg.
Ik zet de wekker op zes uur, een rare tijd om een Boeuf Bourguignon te gaan maken maar wel absoluut risicoloos en ik ga nog even meeschrijven op dit forum en dan gaat deze Mathilde gewoon lekker slapen.
Pfff, narrow escape...!

Die wijn , die ligt er dan wel maar inmiddels heb ik er geen last meer van.
Mochten buren morgenochtend in alle vroegte langs mijn keukenraam lopen dan kunnen zij mij driftig zien roeren in de braadpan en af en toe een flinke scheuten rode wijn in de pan zien gieten.( en er wellicht het hunne van denken)
Zo zie je maar weer dat niets is wat het lijkt.

Welterusten en iedereen sterkte,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mathilde,

Leuk dat je kleinkind komt en 2 kinderen, gezellige boel dan. En dan dat heerlijke stoofpotje, klinkt heerlijk. Niet dat ik nu trek heb, ik ben uit eten geweest. Misschien heb je dat al gelezen in de andere discussie, Hallo allemaal. Ja, en ik heb na 2 weken gewoon 2 kleine glaasjes witte wijn bij mijn vis gedronken. Ik merk dat ik niet de behoeft heb om nu direct een fles open te maken, er staan er genoeg hier thuis. Ik heb een heerlijk kopje koffie en ga zo lekker slapen. Het is druk op mijn werk, dus vroeg onder de wol.

Ik merk trouwens wel dat ik veel meer bezig ben met recepten en het bereiden van heerlijke maaltijden. Ja, mijn man en dochter genieten dubbel, en van mij en van het heerlijke eten wat ik maak.
Is het toch nog ergens goed voor.

Ik wens je een fantastische dag morgen en geniet!
Nooit vergeten te genieten van alles wat je wel mag en hebt!

Liefs, Sweetling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Nog even een berichtje van mij. Ik vind het leuk dat het met iedereen zo goed gaat in zijn of haar strijd. En Sweetling ik vind het knap dat je het bij 2 wijntjes kon laten, ik weet niet of mij dat gelukt zou zijn. Maar mooi toch. En leuk dat avondje met je man, eventjes uit de sleur.
Dat zou je eigenlijk vaker moeten doen, iedereen trouwens. En waarom zou je je niet belonen na zoveel hard werk. Ik doe dat ook en merk dat ik me er goed bij voel.

En Mathilde, fijn te horen dat je zo positief bent. Goed voor jou. Ga zo door en probeer die gedachte vast te houden. Maar je kunt mooi uitkijken naar het bezoekje. Merk je wel dat je goed in je vel zit? Je wilt er echt iets moois van maken. En zo knap dat je de wijn hebt laten staan. Het zou zo makkelijk zijn om een glas te pakken. Ga van mezelf uit. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd om drank in huis te halen en eerlijk gezegd durf ik dat ook niet. Ontzettend goed en een hele opsteker meid.
Veel plezier.
Groet,
Moon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...