dreamer Geplaatst 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2005 O en Sita,Dat compliment, graag gedaan. Ik vond gewoon dat je dat verdiende.Als ik complimentjes krijg vind ik het ook moeilijk om er mee om te gaan, dus ik snap het wel.Maar je bent goed bezig en dat mag je toch ook horen?Moon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank Geplaatst 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2005 Sita,Mijn moeheid, tja, na de ziekte van mij dochtertje ben ik nu in de lappenmand beland. Gisteren in bed, vandaag lekker rustig thuis zitten werken (en dus teveel tijd om af en toe te reageren:)). Dus mijn vermoeidheid van dit moment is niet representatief. Voor het overige: slaap veel vaster, maar heb wel meer uren nodig, wordt iets vermoeider wakker. Vermoeidheid schijnt ook voort te komen aan de hoeveelheid energie en vitamine B die je uit de alcoholische coonsumpties haalt (buiten de "detox" verschijnselen) ... maar ja, dat snoep ik er wel bij.Ik baal wel dat 4 a 5 uur per nacht nu niet meer genoeg zijn. Wel heb ik de laatste dagen het idee dat mijn concentratie beter wordt. Weer eentje voor op de lijst met plussen ...G> Frank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2005 Beste Allemaal,Ik ben er even een weekje tussen uit.Ik ben een weekje naar Ierland met mijn dochter en haar gezin.Er zal weinig verleiding zijn want zij drinken zo goed als niet, hooguit een guiness of wiskey en daar hou ik niet zo van. Ik zal ook voortdurend gezelschap hebben en dan is het voor mij niet moeilijk om niet te drinken.Dus krijgt Mathilde's lever ook eens lekker vakantie. Het ding weet nou toch al niet wat hem gebeurt. Die ligt nu al weken lekker lui achterover. Ik láát hem maar even lekker zo.Sterkte , waar nodig. Ik zal nu en dan aan jullie denken en tot volgende week woensdag (avond).Groetje,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sita Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 Hallo Mathilde, Dreamer, Frank en anderen,Nooit gedacht, dat anderen daar ook mee zitten.Uberhaupt ken ik weinig mensen die last van moeheid hebben.Ook al niet iets om mee te koop te lopen, maar ondertussen heb je er wel mee te dealen.Daarom schrijf ik nu maar even iets over hoe ik er mee om probeer te gaan, behalve op tijd naar bed.Sinds ik de laatste keer teveel dronk (nu bijna 3 weken) geleden slik ik elke dag een multivitamine, spirinula, Q10 en acidophilus. Ook probeer ik nu meer fruit en groenten te eten en meer water te drinken. Het helpt nog niet echt, maar misschien op den duur wel. Ik ga maar in elk geval door met de voedingssuplementen tot de potjes leeg zijn en dan zie ik wel weer.Iemand heeft me een consult bij een mesoloog aangeraden. Iemand anders zweert bij Surinaamse geneeskunst en zal me een beproefd kruidenmengsel doorgeven (te bestellen via email in Utrecht).Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten