Jetski Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Hello piepels,Na 38 jaar lang elke dag ongeveer een liter wijn (= ongeveer 14.000 liter wijn tot vandaag!!!) denk ik dat dit Forum mij misschien kan helpen om tot een beter inzicht te komen.Ik neem nog één slokkie en ik hoop contact te krijgen met serieuze medestanders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Welkom Jetski,meestal zijn we serieuzer dan vanavondmaar het is ook heerlijk om ook ADB wordensoms wat lichter te maken en met humor kom je een heel eind.Je hebt een aardige Rode Zee naar binnengewerkt zeg,dus misschien is het tijd om te stoppen. Ik heb erg veel gehad aan de ADBtraining hieronline. Ik weet niet of je al andere hulp hebt, maar door ook op het forum mee te lezenen schrijven als je daaraan toe bent, weet je dat je er niet alleen voor staat.ik wens je veel succesen morgen, straks dusniet alle klokken staan al goedbeginnen we per dag gewoon die eerste niet te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 oi Jetski! welkom hier! Ik hoop dat je net als mij en vele anderen steun vindt hier en de motivatie en de kracht om je doel te bereiken!Waar een wil is, is een weg En die bewandelen we SAMEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Jetski welkom hier!! Iedere dag aan de rode wijn? Herken het hoor. Niets is hier vreemd. Heel goed dat je hier gekomen bent, probeer een dag niks te drinken joh! Gewoon, een begin maken met een nieuw ander leven. Moeilijk, maar de moeite waard, alle moeite waard. Sterkte meid.Iedere dag schreef je, moest je ook dan nog werken of voor een gezin zorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden