fleur Geplaatst 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst 23 december 2005 Hoi Houten,Nou moe, voelde jij je niet altijd heel beroerd toen je stopte met drinken? En de Campral die maar niet werkte?Of ben je dat alweer vergeten. Verder geen bijzonderheden, hoor. Alleen maar bewondering voor je hectische bestaan en gerommel met je ex-familie.Groetjes, Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst 23 december 2005 O Zoooooooo Fleur, ja maar ook juist dan kan ik Gerda steunen denk ik. Ik heb het na een week of 2-3 heel erg zwaar gehad effe denken ben 28-10 gestopt en was de week na Sint..... dus zeg 10 dagen later voelde ik me erg beroerd. Ik vond de Campral niet werken en had elke dag tussen 4.30 uur en etenstijd gierende trek. Dat kostte denk ik achteraf zó veel energie om het weg te duwen..... plus de Sintstress, en het gedoe met de kids, ik denk een combinatie. Dus Gerda, blijf je hart uitstorten, wij zijn er voor je. Ik ben de eerste weken ook doorgekomen met liters en liters water per dag, multi veel multivitaminen, extra vitamine B (complex) ook C, en anti-oxydanten, en Chlorella (algen) en Zink en Kalk en nou ja een half keukenkastje vol. En gezond eten, veel fruit, groente en ook vruchtensappen. Zo zie je, van Houten kan je (achteraf) veel leren.Dus Gerda, volhouden meid. Hoe is het met je Taktus-therapie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst 23 december 2005 Lieve Allemaal,Gerda, voel je je al wat beter? Fleur proficiat met het 'overleven van die kerstborrel. Indedaad een gek woord eigenlijk maar ik zou ook niets anders weten.Pietje Puk, die trui MOET naar Houten. met of zonder punnikwerk van StMaarten.En Houten,Wat zijn nu je plannen deze kerst? Ben je nog steeds van plan om aan die tafel met die Zweedse naam foto's in te gaan plakken?'Taxibedrijf Mama' te Houten gaat denk ik, ook al aardig wat tijd en energie kosten.Mathilde vind dat je vooral lief voor jezelf moet zijn. Dat geldt voor iedereen maar ik vind het nu speciaal voor jou!Dit even voor nu.Groetje Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst 23 december 2005 Dag lieverds,Het gaat iets beter met mij dan overdag maar ik moet even wat uit de wereld helpen denk ik.Dat ik me ellendig voel komt niet van afkickverschijnselen ofzoiets hoor.De laatste keer dat ik gedronken heb was toen in een uitglijer had op 8 november.Ik ben 20 maart gestopt met drinken en heb op 24 augustus en op 8 maart een fles wijn leeggedronken door heel veel frustraties bij elkaar.Blijkbaar is dan toch het eerste wat je weer doet drinken terwijl je zoveel beter weet inmiddels.Nee momenteel zit ik al ruim een week in een dip, kan het thuis niet echt vinden en rond deze dagen toch wel trekmomenten. Ook dat zal wel veel energie kosten.Vandaar dat ik dat nu af en toe even van me af moet schrijven en waar kun je dat beter doen dan hier waar mensen zijn die maar een half woord nodig hebben.Ja PP goed idee van je dat Punniken, nu moet het goedkomen!!!Fleur, lieve reactie van je. Mathilde en Houten, jullie zijn allemaal schatten.Zo komen we de feestdagen wel door met z'n allen toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst 23 december 2005 Fijn hoor Gerda,Volgens mij kom jij er wel !Maar Houten, PP, Fleur, Bino Rosa (voor intimi Bien maar ik twijfel of ik een intima ben), Frank, Piggelmee..., wanneer gaan we nou weer es met zijn allen fietsen?Ik heb al een fietsdrager gekocht voor op mijn trekhaak, (ja Houten, voor jou) en ik heb vandaag weer eens een beetje in mijn uppie rondgereden en weet je wie tegen kwam op onze route? stond wat te scharrelen bij de notenkraam op de markt, ja,ja,ja...Opa2. Maar volgens mij herkende hij Mathilde niet meer want hij was na een tijdje weer helemaal uit zicht.(Ja, Opa2, inloggen en geen berichtje? Houden we dat tegoed? We zoeken nl. nog een mental coach bij onze Tour.)Nou mensen, ik hoor graag van jullie.En hellup, ik moet vannacht nog uitrukken naar Rotterdam om mijn zoon op te halen van een hardcore-weet-ik-veel. En nou maar hopen dat ik alcoholcontrole krijg:).Groetje,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst 23 december 2005 Hee Mathilde,had je mijn stukje nog gelezen over de fietstocht?Onder het kopje contact geloof ik.Een hospik is ook altijd erg welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleur Geplaatst 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst 23 december 2005 Hoi Allemaal,Ja Mathilde, Ik heb Opa2 ook gezien; was benieuwd naar een stukje tekst, maar nee. Hij is echt nog aan het verdwalen tussen de notenkraampjes. Of is de weg kwijt op dit forum. Piggelmee is druk met haar kerstgebeuren.Sjaan en Zonnebloem, waar zijn jullie toch?Ja, we kunnen wel weer eens verder op de fietsroute. Mijn fietstassen staan gevuld met lekkere energiedrankjes (nou ja, lekker.... ) We zijn nu ook voorzien van medische verzorging. Lekker idee, Gerda. Als jij al vanaf 20 maart niet hebt gedronken, oeps, dat is een lange tijd. Kan ik niet meer inhalen.Ik was zó moe vanmiddag, zat vanavond onder "Baantjer" te knikkebollen en ben nu weer zo fris als een hoentje. Herkennen jullie dat? Maar ga nu toch mijn bed maar opzoeken. Moet morgen nog het een en ander aan boodschappen inslaan.Groetjes, Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst 23 december 2005 Ja lieve schat, dat krijg je van die alcoholvrije kerstborrels. Nou moet ik zeggen ik heb 12 jaar bij een gezonde tent gewerkt waar je absoluut niet mocht roken en drinken en dan was er een 50-jarig pensioen en kon je kiezen tussen appelsap en mix-fruit bleh met gezonde stengels rauwkost. Brrrrr. En Thee natuurlijk, koffie was eigenlijk ook een zonde. Nou ja, een beetje ongezond moet kunnen dus ik heb het deze week gefixt om tussen het tankstation en huis (ik moest tanken ivm noodgevallen kon ik alleen het eind van de straat nog halen) een EXTRA GROTE FAMILY bag CHOCOTOFFS weg te werken (en ik ben nota bene alleen staand)....... verder mijd ik geen drop, chocola, lekker 's avonds smikkelen bij de Spa Rood. Om middernacht nog een fridandelletje in het vet (heel af ten toe) ik moet wel door de deur kunnen. Mijn punnik-string staat ook op knappen maar ja tegenwoordig ben ik helemaal los qua eten en het zal me een zorg zijn. Geen man kijkt nog om op mijn leeftijd (geintje lijftijd) snappie?Maar okee:Ik kan ook niet slapen en dacht kijk nog even of mijn lieve vriend(in)(n)en er zijn.ik heb nl een prima idee-tje als ik zo onbescheiden mag zijn.Plaats: Houten (lekker Centraal in Nederland, iedereen zijn trein/autokaartje verstoppen)Dag: Zondag 5 januari 2006Tijd: 12.00Excuzes, smoezen en uitvluchten: op straffe van uitsluiting Forum (jaja moderator)Vermomming: punnikkleding zelfgemaakt of geritseld (??)Reden: Als je niet begint met een reunie te houden lukt het in 2016 nog nietWe melden ons in café Het Rond dat is midden in Houten op het Rond. Meer in het midden kan het niet. Zo heeft een nickname toch nog nut. Je doet een kaartje op met je nickname dus raden hoeft ook niet. Ik kom natuurlijk op de fiets dus mijn vermomming is te makkelijk maar die parkeer ik om de hoek, gna gna.Ik stel voor ter compensatie van de alco-dingen extra veel vlammetjes, bitterballen en zo te laten aanrukken !!!!!!!!!!!!!!!!Nou meiden ik ga toch maar plat het alternatief voor een borrel naast je bed is trouwens een mooi muziekje op je mp3-speler werkt erg rustgevend. Vooral Katie Malua en Eva Cassidy ik ben helemaal wijs met dat ding. Nu sparen voor een Apple Nano met 30 Gb. die coole. Hoeveel jaren niet-drinken is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst 23 december 2005 JA IK DOE MEEen mijn fiets is erg herkenbaar. nu moet ik wel 3 dagen van te voren weg want ik woon in het noorden.Haal ik dat wel in drie dagen? nou ja ik heb genoeg in mijn koffertje voor onderweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst 24 december 2005 Ja, leuk Flappie-Houten.,Lijkt me enig maar mijn agenda kent geen zondag 5 januari wel acht.(8 januari)Is voor deze SpoorHaas wel belangrijk want waar Mathilde woont naar Houten is per trein toch al gauw een dag of drie:$Veel luisterplezier met CassidyLiefs,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst 24 december 2005 Ah Til, dan ben jij in ieder geval op tijd @!!!!!!!!!!!Ik werd me vanmorgen toch k...... wakker om zes uur terwijl ik om 3 uur nog wakker lag..... verschrikkelijk wat kan een mens wakker liggen. Nu een pc-verbod ik heb een technische fout die ik er niet uitkrijg grrrrr spelletje zoon loopt vast, Zoon een Strontkop dus meteen een Preek, da-ag Kerstgedachte. Houten geen goed voorbeeld, laat die gele trui ook maar zitten, het is geen PASEN !!!!!Ik sluit die pc nu af ik word er gek van ik ben vrij technisch maar kan het prbleem niet vinden. Tot vanmiddag 3 uur of zo eerst verplicht klussen in huis en boodschappen de laatste. Stand van zaken gisteren = vriendin errug zwanger en dus kids hier 2 weken. Pfffff....wanneer begint de school weer?liefs ehhhh Houten je ziet me morgen pas weer ik ga over mijn eigen kerstwens nadenken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kika Geplaatst 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst 24 december 2005 beste pietepukje,sorry, dat ik wat hard overkwam,maar op het moment zit ik aan het eind van mijn studieen zoals je vast zult begrijpenben ik nu toe aan wat rust..en zoals het er nu uitzietkomt het er voorlopig niet van..trouwens heel erg bedankt voor je mooie kerstkaartheb 'm 3 keer gedraaid...zag dat jij iets moois in het verschiet hebtgeniet ervan en laat ons een beetje meegenietenin het kader van de anonimiteit lijkt dit wel geheimschriftmaar jij weet vast wat ik bedoelnu ga ik m'n fietsketting smeren want ik ga een rondje rotonde fietsen.allemaal fijne dagen en tot gauwveel liefs kika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 24 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2005 geeft niet hoor Kika,dat schrijven is heel leuk, maar af en toe is het een probleempje dat je elkaars gezicht er niet bij ziet, je kan dus niet zien hoe het bedoeld wordt, bovendien ken je elkaar niet dus weet je ook niet hoe iemand in elkaar steekt,dat maakt het een beetje lastig!maar niet minder prettig om elkaar hier te spreken!!voor wat betreft je studie: de laatste loodjes wegen het zwaarst he. nog even tanden op elkaar!!!!!en lekker proberen van de weinige rust die je hebt te genieten!!!!groetjesPp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten