Spring naar bijdragen

begonnen


jessica

Aanbevolen berichten

Hoi,

In oktober liet ik weten voornemens te hebben om te stoppen met drinken.
Nou, de kogel is door de kerk. Ik heb mijn besluit genomen en drink nu 11 dagen niet.
Ja, als je terugtelt dan zou het een van de goede voornemens kunnen zijn voor het nieuwe jaar.
Nou dat is het ook. Ik voel me super gemotiveerd. Ik heb wel inslaapproblemen, maar lees in meerdere berichten dat dit er bij hoort. Verder voel ik me in de avonduren onrustig . Heb het gevoel in beweging te moeten komen. Nou, dat doe ik dan ook maar. Lekker sporten, wandelen met de hond (en dan een extra groot blokje om). En een enkele avond vroeg op bed, dit om mijn gedachten te verzetten en niet aan alcohol te denken. Soms bemerk ik dat ik wat sneller geirriteerd ben of wat "strak" in mijn vel zit. Hopelijk is dat van tijdelijke aard. Ik ben gestart met de online behandeling maar dat vul ik niet altijd met evenveel enthousiastme in. Vind het toch lastig om mezelf te motiveren dit goed bij te houden.
Tevens heb ik me voorgenomen ook gelijk wat te matigen met eten en gezonder te eten. Ben anders bang dat ik ipv drinken op die momenten ga eten. Ook dat gaat op dit moment goed.
Kortom, ik heb een goede start gemaakt dit jaar vind ik zelf.

Groetjes aan jullie allemaal

Jessica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve Jessica

je hebt zéker een goede start gemaakt zeg! Hartstikke fijn hoor. Ik hoop dat je veel inspiratie uit het forum zult halen.
De problemen die je ondervindt ondervinden we inderdaad allemaal, de een wat meer, de ander wat minder,maar daarom is het zo fijn dat iedereen hier begrijpt waar je het over hebt.

Heel erg welkom en haal eruit wat je kunt!!!!

liefs

Pietjepuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Jessica,

Een goed begin is het halve werk.
Ik ben blij voor je dat je je er zo goed bij voelt.
En écht, hier meedoen op dit forum geeft je heel veel ruggesteun. (of ruggensteun).
En ik kan het weten! Want ik loop hier al een hele tijd mee en ik ga hier ook nog even niet weg.
Ik heb veel vrienden en een goed kontakt met mijn familie, maar hier heb je maar een half woord nodig want hier vind je de goede verstaanders!
We maken wel eens een dolletje maar er vallen ook wel eens tranen op mijn toetsenbord.
Ik ben in augustus begonnen met stoppen maar daarna af en toe uit de bocht gevlogen.
Heb nu sinds ongeveer eind november niets meer gedronken maar ik tel niet meer de dagen omdat ik het te druk heb met het omzeilen van de valkuilen.
Mathilde is niet zo goed in, meer dingen tegelijkertijd doen.
Jessica,
Welkom!

Groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai jessica,
Wat knap van je, 11 dagen! Daar mag je best trots op zijn hoor! Zelf had ik ook van die goeie voornemens, en ook al gaat het nu even mis, ik ga ze zeker waar maken! Ik hoop dat je veel steun hebt aan dit forum. Zelf schrijf ik hier nog niet zo lang en het lukt me ook nog steeds niet om bij mijn goede voornemens te blijven maar ik tref hier wel een stel fijne mensen, die allemaal precies weten hoe het werkt en waar ik steun aan heb. Hopelijk geldt dat voor jou ook!! Wens je heel veel succes toe, je gaat het zeker redden!

Groetjes Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jessica,
Een leuke binnenkomer! Ook van mij welkom en ik hoop, dat je hier de steun vindt om door te zetten. Heel herkenbaar, wat je allemaal schrijft. Slecht inslapen, maar toch maar naar bed gaan, extra rondjes lopen met de hond, het klinkt me allemaal heel bekend in de oren.
Groetjes, Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jessica,

Ook namens mij een hartelijk welkom op het forum, wat een goed ding zeg die 11 dagen al.
Ik hoop dat je hetvolhoudt maar dat komt wel goed, heb ik zo het idee.
Het is echt heel fijn om hier te zijn. Je kunt hier alles zeggen en je kunt met elkaar lachen en huilen, dat is gewoon zo.
Meid, ga ervoor en succes met je Tactus behandeling.

Groetjes Gerda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...