Spring naar bijdragen

maandag 16 januari


Houtje

Aanbevolen berichten

Hallo allen hier de Houtense Dradensluiter,

Ik wens jullie vooral een rustige week toe, niet zo als vorige week, wat een toestanden allemaal.

Hermiena en Mathilde weten al van de truien en de Jongens (Bien voor intimi, Frankyboy en St.Maarten mogen hem bij de jurytafel ophalen). Zie de draad van gisteren over de uitreiking.

Blijven schrijven allemaal want wie schrijft die blijft !!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja dat heb je mooi goed houten maar helaas moet ik jullie wel voor een paar daagen verlaaten om dat ik onverwachts toch moet werken van vandaag moet al om 5 uur weg mogen weer in goes een tribunne en een podium afbreeken met een buldozer gaat dat lekker snel maar helaas het moet weer met de hand en een heleboel tapijt weg haalen dus dat is wel aardig wat werk en als dat kaar is kunnen we meteen door naar leeuwarden om weer een beurs op te bouwen daar gaat dus de rust maar ik vind het ook weer niet erg morgen maar weer beter melden bj het gak anders beginnen hun ook weer te zeuren denk dat ik pas donderdag weer terug ben om dat we overblijfen dus groetjes vanaf deze kand en spreek julie donderdag weer groetjes rob

ps ik hou het leker nuchter wand dat is wel de bedoeling he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve allemaal,

Ik wil weer net zo'n week als vorige week.
Ik heb zonder alcohol heerlijk kunnen werken.
In het weekend wel gedronken, maar veel minder dan anders.
Ben best trots op mezelf!
Kan door de week niet veel reageren. Het wordt ook allemaal een beetje ingewikkeld. Het draadje van de dag werkt prima, de rest is niet goed bij te houden. Zou wel meer willen reagen, maar dat lukt niet goed.
Ik wil iedereen een heel goede week wensen, met veel doorzettingsvermogen.
Wees allemaal trots op jezelf en ga er voor!

Jannetje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja jannetje ik hoop dat je weer zoon week tegemoet gaat je bend goed bezig en daar mag je echt trots op zijn ga zo door en kwa reageeren is niet zo erg elk berichtje telt mee he en het is afentoe ook moeilijk te volgen merk ik bij me zelf ook ik probeer zo veel mogelijk te lezen maar dat lukt ook niet aaltijd en ook regeeren is moelijk voor me om dat ik dislestie heb en ik me daar ook wel een beetje voor schaam ik weet ook wel dat dat niet hoeft maar ja zo ben ik nou eenmaal
en kwa overzichtelijkheid is het mischien niet een optie om berichten waar niet meer op gereageerd word te verplaatsen naar een andere submap zo dat ze nog wel leesbaar zijn en zo hou je toch overzicht even hart op denken hoor mischien is het wel wat groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaaa die Rob je bent zeker de enige eigenwijze hier..... zie slaaptips.

Kijk je wel uit met de steigers, mag dat wel met je ziekte? En wanneer moet je naar de grift? Niet loslaten hoor (de steiger, het afkicken en ons).

Schrijven is goed, ALS JE TIJD HEBT. Maar nogmaals, zo vrolijk en opgewekt als nu ken ik je niet. Heerlijk voor je. Vindt Leidi zeker ook fijn.

Als ik bedenk wat jij allemaal voor mekaar hebt gekregen in 2 maanden, zeg maar tegen die ouders van leidi dat ik je wel als schoonzoon zou willen, maar ja mijn dochter is pas 8. :D

Voorzichtig aan hè

knuffels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed ik ga mij storten op werk en de rest. En...... houd u allen vast vanmiddag naar de sportschool dankzij Gerda. Ik heb nogal een krakkemikkig lijf maar dat is natuurlijk een rotsmoes. De bedoeling is 2 x per week, maar of ik dat haal? Ik ga 2 x per week proberen...... wish me luck en als jullie me niet meer terugzien ben ik van mijn fiets gevallen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

eerst even een vraag: is Houten dezelfde als Houtje???? Verwarrend meiden, verwarrend.

Wat een verhalen gister. Tante Til, ik vind het zo naar voor je. Ik ben blij dat een ieder het er over eens is dat je de trui gewoon verdiend hebt. Maar ik dacht dat we misschien ook een alternatieve trui aan kunnen bieden, roze met girafjes omdat je de lekkerste krakende lakens hebt, de liefste manier van instoppen en de lekkerste lievelingskostjes kunt maken. Maar goed, je kijkt gewoon naar het vanille geel. Verdiend hoor! Ellendig he zo'n te groot bed met allemaal herinneringen en niet kunnen slapen en dan in je ponnetje naar buiten gaan voor een veels te koud flesje rood. Bah bah. Was er nu maar een sterke man die desnoods dat flesje voor je was gaan halen en het op kamertermperatuur had laten komen alvorens jij het opdronk. Ik weet zeker dat de behoefte dan al geheel voorbij was.

En wat is onze Rob een blije Rob aan het worden. Fijn joh, ben wel voorzichtig op de steiger. En dat in die kou. brr.

Maar goed, het is weer maandag, Jannetje wat heerlijk dat je vorige week zo lekker gewerkt hebt zonder de alcohol. Maakt het stukken makkelijker. Fijn zo.
Ik ga ook weer voor een droge dag. Lijf wil nog steeds niet en ik ga maar weer eens op zoek naar de alternatieven of semi alternatief. Misschien doet de kou ook geen goed aan die stramme botten. Misschien moet ik gewoon een weekje naar de zon. Waar is zon, gaarne niet verder dan 4 uur vliegen.

Damen en heren,
ik lees jullie weer.
emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Haaaaaaaaaaaaaaa, die Houten gaat naar de sportschool!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat er vanavond dan heel erg veel gekreund wordt op het forum.
Ja Emma, dat vraag ik me ook af, volgens mij is Houtje de siamese tweelingzus van Houten want waar Houten is, is Houtje ook en andersom. Raar hoor.
Rob, wat heb ik moeten lachen om die slaaptips, vooral je eigen reacties daarbij, maar ik ga het zeker proberen allemaal.
Ik was vanmorgen even bij de bedrijfsarts en die zei: Mevrouw, u ziet wat witjes, ik vind dat u zo niet op de afdeling kunt komen, u moet eerst even een weekje bijkleuren in de zon.
Dus Emma, zin om mee te gaan naar bijvoorbeeld Canarische eilanden? Juist omdat het daar net zo geel is als de beroemde truien.
Het is maar 3 uurtjes vliegen.

Liefs Gerda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Gerda,
geef mij ook zo'n bedrijfsarts. Wat een goed plan van hem. Gaat hij het ook betalen?? Nee, maar dit zijn vaak betere tips dan hou je rustig, ga lekker wandelen, niet piekeren etc. etc.

Ja leuk, we gaan naar de kanariepieten. Is er daar zon?? Ik heb meteen maar even gekeken, 18 graden is ook nog wel fris. Nog even wachten?
Ik ga volgende week lekker 2 dagen poedelen in een sauna gebeuren. Heerlijk!

Gerda, wanneer ga je nu percies weer beginnen? En heb je er zin an?

tot horens,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Em,

Mooie naam heb je toch( regentesse)
Op 1 februari ga ik weer beginnen en ik heb er wel zin in hoor, het gaat alleen zo langzaam en daar was de bedrijfsarts het ook wel mee eens hoor, dus we zullen het allemaal wel zien.
De eerste twee maanden gaan gewoon zoals gepland, daarna maar eens verder kijken.
Ik moet ook leren om alles per dag te bekijken, niet te ver vooruit.
k
'k ben blij dat het ietsjes beter met je gaat al wil het nog niet helemaal.
Je bent een kanjer.

Liefs Gerda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieve kijkbuiskinderen,

Houten is Houtje maar.......volgens mij leest er hier iemand mee die hier niets te zoeken heeft alleen een reden om mij te beschadigen. Dat betekent dat het verhaal van mij persoonlijk over de kinderen eraf moet. Sorry. Ik ga goed nadenken verder wat dit betekent.....hebben jullie die angst wel eens ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey rob, bedankt voor je slaap tips!! Dat slapen is echt een ramp he? Nou ik ga je tips maar eens uit proberen. Werk prettig en tot donderdag.

Jannetje, jij ook een hele fijne drankloze week!!

Houten, veel plezier in de sportschool!! hahaha! Als je van je fiets valt dan rapen we je wel weer bij elkaar hoor. Bah wat akelig van die iemand die mee leest?? Maar hoe weet je dat dan? Krijg je nare berichtjes of zo? Nou dan maar gewoon wissen hoor.

Emma, ja die kou dat zal voor jou wel helemaal vreselijk zijn he? Mischien niet eens zo'n gek idee om naar de zon te gaan. Of anders onder een zonnebank met infra-rood. Dat is ook heerlijk hoor!!

Gerda, alvast heel veel succes voor als je weer gaat beginnen met werken!!

Nou het wordt vrees ik een lange dag, moet van alles doen en heb nog niks gedaan, heb nergens geen zin in. Heb ook weer zo heerlijk beroerd geslapen vanacht!! Maar ja, ik moet nu toch maar iets gaan doen want morgen heb ik weer een workshop en dan moet de boel hier wel klaar zijn he? Anders vinden de klanten me vast niet zo aardig. Dus ik ruk me nu achter mijn pc vandaan en ga hupsakee aan het werk!!

Fijne week allemaal,
groetjes Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik mee naar de kanariepieten in een alcoholvrij appartement met leuke meiden en veel lol? O jongens jongens wat een toestanden allemaal.

Kika had aangeboden om de kids op te nemen als ik het niet meer zag zitten dus die mag dan een weekje proefdraaien met mijn spul !!! Vind ik een redelijk alternatief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Iedereen,

Heb nog eens wat tijd vrij en begeef me efkes aan pc.
mijn internetbehandeling zit er op en voel me nog steeds prima,ben nu iets meer dan 2 maand nuchter.
Aan de nieuwelingen;ik zal jullie via dit forum wel leren kennen en jullie mij;
heb nog niet alles terug lezen maar zie dat er een dag disscusie is reuze goed.

Subiet ga ik nog even naar maar kleinzoon nu 1 week oud, en die houd me nu ook nuchter hoor.
Als ik een moeilijk moment heb, zie ik naar foto van kleinzoon en weet ik wat me te doen staat, ben ook bezig met zijn slaapkamertje in te richten en dat geeft een fijn en trots gevoel.
Ik wil niet meer drinken en hoef het niet meer om me gelukkig te voelen
dat was het verlopig een beetje voor mij
groetjes
Kato

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai hai,
ben ik weer ff, kan mijn draai helemaal niet vinden, ben zo rusteloos als ik weet niet hoe. Moet nog van alles doen en schiet geen barst op. Nou ja zal wel komen omdat ik slecht geslapen heb.

Kato veel plezier met je kleinzoon, geniet er maar lekker van.

groetjes Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, meisjes, wat een geschrijf.

Kan het niet meer bijbenen, wil zoveel schrijven na alle herkenning, maar 't komt er gewoon niet van.
Heb niet eens tijd voor m'n huiswerk! Wat zullen ze wel denken bij Tactus?

Dacht wel: "als IK nou 's 'n gele trui zou krijgen, zou ik Le Figaro bellen om dat te melden!" en prompt krijg ik een nominatie van die lieve PP in verweggistan. Tja, 50 dagen alweer, maar goed dat PP de tel bijhoudt, want ik denk er al niet meer aan.

Ben verder druk, druk, veel te doen en er komt niets uit mijn handen en slaap ook nog steeds slecht en onregelmatig en ook veel overdag en voel me erg chaotisch.
Mijn Keulse Pot begint ook al barsten te vertonen en ik ren van hot naar her om de scherven op te vegen.
En ik ben HELEMAAL niet verslaafd aan chaos, ik haat chaos! Het is al zo ingewikkeld in mijn hoofd en dan nog al die troep om me heen, het is me ff ALLEMAAL TE VEEEEEEEL!
't Is maar goed dat die cameraploeg van "Het Roer Om" ons nog niet ontdekt heeft!!!!

Ok genoeg over mij.

Mathilde: zag het helemaal voor me, jou in je ponnetje naar je automobiel! Voel de spanning en de tweestrijd! Lees even Rob's slaaptips, voor een goede nachtrust heb je een GROOT bed nodig!
Kop op tante Til, we hebben niks gezien hoor, 't was donker. Gewoon net doen of 't niet gebeurd is!
Doen de Japanners ook, als ze The Day After The Night Before elkaar weer zien wordt er nergens over gerept!!!!!

Rob: hartstikke bedankt voor de tips. Volgens mij ga jij hartstikke lekker en ben jij een geweldige vent. Zodra je je beter voelt denk je meteen aan anderen en toont medeleven. Super!

Houtje: ja, het is eng, dit forum. Soms wil je dingen van de daken schreeuwen, maar er kan een ongewenst sujet tussen zitten die je dan pakt. Ik denk er ook wel eens aan dat ik a.d.h. van mijn verhaal zo herkend kan worden. Toch maar die Villa Non-alcoholica? Met een eigen bewakingsdienst en Dobermanns en all. Lullig voor je. Over naar privé?

Hermiena: gaat de goeie kant op hè? Moeilijk toch, stoppen met paffen. 't Lukt mij ook niet hoor! Probeer wel te minderen, maar de motivatie van het eind v.h. jaar is een beetje weg. Ik wil nog steeds veel cleaner worden, maar ben te ongeduldig en word boos als het niet meteen lukt!
Wat een toestand met die lover! Kun je er net bij hebben!!! Herkenning ook bij mij dus! Ben met m'n 3e huwelijk bezig en ken het klappen vd zweep.
Mijn buren zijn allervriendelijkste ouden van dagen, dus voor mij geen verleiding. Ben trouwens uitermate tevreden met mijn echtgenoot (pas 4 jaar getrouwd!) en never a dull moment!

Emma: ha, trouwe Ems. Je bent en blijft een schatje. Altijd even de puntjes op de i zetten. Gaat wel goed met je dacht ik? Afgezien van pijnen en knagende herinneringen.

Gerda: wat fijn dat je "slippertje" jullie bij elkaar heeft gehouden!! De geschiedenis die je samen schrijft is toch uniek en nooit meer in te halen.

PP: last but not least mijn trouwe makker! Dank voor de nominatie! Ga vast mijn speech voorbereiden.

En aan alle anderen: dank voor alle geschrijf. Het is en blijft een enorme steun, waar ik toch echt niet buiten kan!

Dit lijkt wel een afscheidsbrief!!! Maar het tegendeel is waar! Ik ben en blijf waar ik ben en lees jullie elke dag en leef mee en huil mee en lach mee. Ook al schrijf ik niet meer zo vaak!

liefs van Piggelmee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

katrien,
Ja voor de kleinkinderen kun je veel laten en heb ik veel voor over anders inderdaad geen oppas en weinig bezoek;
ze gingen net naar dokter , héél véél krampen, geen stoelgaang en papflesje terug overgeven.

Houten;
jouw schrijftaal begrijp ik niet zo goed; ben waarschijnlijk niet zo intelligent als jij,
kun je ne keer ontcijferen voormij.

Piggelmee;
ik begrijp jou wel hoor,
heb zo ook dikwijls rond gelopen en dat komt zo nu en dan nog steeds voor;
wat ik dan doe is effe een cd of dvd opzetten, tot rust komen en dan met de meest plezante taak beginnen afwerken om zo tot de minst intressante te eindigen; is niet gemakkelijk herb me dat ook moeten aanleren maar het lukt.
Je bent nog steeeds op de goeie weg hou vol hé

groetjes
Kato

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kato

Dat heeft niets met intelligentie te maken, mens schei uit. Ik moest persoonlijk vreselijk lachen om mezelf om dat ik totaal niet maar dan ook niet in telegramstijl kan praten en/of schrijven. Ik vind het erg knap van Katrien en dacht probeer ook eens kort te zijn maar ik moest mij beroepen op allerlei gebruikelijke en minder gebruikelijke afkortingen.

Maar goed, ik ga nog even de borden in de afwasrobot smijten, mijn kinderen een zoen geven dat hebben ze wel verdiend en als de zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzooooooooooo demieter er vandoor ik heb maandagavond altijd werk buitenshuis. Altijd racen racen racen.

Blij dat iedereen opgewekt klinkt, ook P'Mee uit de Keulse Pot!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé anton,

waarom heb je je schrijven nu weggehaald??
Daar was toch niets mis mee?
Gelukkig had ik het nog gelezen en kan ik er tenminste nog op reageren.
jouw stukjes zijn erg goed en doordacht maar voor mij is het te zweverig allemaal. Ik kan ook niets verzinnen om er wat over te zeggen daar voel ik me dan niet goed genoeg voor, sorry.
Misschien heb jij meer boven je ogen zitten als ik maar dat is mijn reden dat ik niet gauw reageer op jouw stukjes.

Groetjes Gerda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een zwak dagje, een erg zwak dagje, zoals eenieder hier weleens een erg zwak dagje heeft. Boven mijn ogen is het vanavond wat aan de wazige kant, Gerda, maar erg bedankt voor je reactie. Die doet me goed.

Het bericht bevatte niet overigens veel goeds en het venijn was niet op zijn plaats, vandaar dat het erg snel heb weggehaald. dat leek me beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè Houten, mag IK dan nooit 's ff lekker piepen?

Jammer dat ik 't stukje van Anton niet heb gelezen, ik dacht al "waar blijft ie nou?" en nu is 't al weer weg. Was net lekker bezig met een analyse en nu is er een "missing link".
Anton is helemaal niet zweverig nl., hij is alleen maar zeer "beschouwend", hè Anton en hij wil niet zeuren en hij wil dat wij 'm goed begrijpen en als zijn tekst wazig of venijnig is, denkt hij dat wij er niets mee kunnen en haalt ie 'm gauw weer weg, klopt dat Anton?
Groet,
Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...