pietjepuk Geplaatst 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2006 Ten eerste:Lieve Bino, ik vind het echt een gemis als je kapt. Ik heb erg veel aan je gehad en vond je bijdragen erg verhelderend. Maar je moet doen wat je denkt dat goed voor je is. Ik baal ervan maar... heel veel succes in je leven en ik hoop dat je stiekum toch nog eens schrijft!!!! Groetjes aan je maat ook heliefsPpten tweede, Houten, tot mijn schrik zie ik, terwijl ik kosten nog moeite bespaar om een internetcafe te vinden elke keer en op de prive mail voordrachtgen voor het nieuwe weekend doe mijn baan als jurylid zomaar vakant is gesteld!Waarvan acteElmo, fijn dat je kan starten, bij mij was het Piggelmee die deze tip aan de hand deed, anders zat ik misschien ook nog te wachten. Het ijzer smeden als het heet is he! (zie je Houten, hoe goed ik in tegeltexten ben!)nou, succes allemaalPp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2006 zo ben vandaag geloof ik niet achter de pc weg te rammen he? hahaha.Hoezo verslaafd? Erug he?Pp, volgens mij was het niet de bedoeling om jou uit de jury te zetten hoor, maar was deze vacature meer om jullie te ondersteunen. Want het laatste wat ik wil is jou aan de kant schuiven. Dan trek ik me terug hoor, als dat het geval is.En eh, Emma, laat die omkoperij maar zitten hoor, een trui moet je toch verdienen? Slimpie, zou wel erg makkelijk zijn om zo aan een trui te komen he? hahahaha. En we zijn nog niet eens aangenomen kun je nagaan. Nou nu ik ga echt de kralen uitzoeken en dan naar mijn werk. Toedels!!!Groetjes Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2006 Dank Hermiena voor deze correcties je hebt 100% gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2006 that's my russian background, omkopen die hap. Verdienen! Hoo maar, dat is voor de domme, gewoon geld geven en je hebt het. Zo heb ik een Oscar, een Grammy (een Emmy), de PC Hoofdprijs, Idols bijna gewonnen (jaaa, ik ben het) een titel en nog meer van die zaken maar als ik dat zou beschrijven is mijn anonimiteit in ene male weg.Pouvre PP, ik kan me ineens voorstellen dat je vind dat je buitengesloten bent. Ik dacht dat dit was gegaan in goed overleg. Maar neen, corrupte jury zullen we maar zeggen Houten!Goed, ik ga m'n nieuwe kruik inwijden, de lekkende direct bij het vuilnis gezet, kan een zwervert dan z'n voeten aan branden. Huissleutels bij me (maar goed, was de eerste keer in 14 jaar, dusss). Ja de avonden zijn langer maar wel vreselijk veel kouder. Mijn kat ligt al kleumend op me te wachten.Truste allen,Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank Geplaatst 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2006 Bino,De groeten, en neem er een op. Veel succes! Wederom herken ik veel van wat je in dit bericht schrijft, ik speelde zelf ook al met de gedachte. Je bent door het forum gewoon erg veel momenten met drank bezig, waar ik dat voorheen zeker niet was. Maar goed, ik zal er nu niet direct ook verhaal van <ik stop> achteraan gooien.Het ga je goed.G> Frank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten