Spring naar bijdragen

donderdag zonder ijzel ?????


Houtje

Aanbevolen berichten

Hallo luitjes,
Wat is er weer lekker veel geschreven zeg!! Gezellie hoor.

Gerda, wat jammer en sneu voor je dochter dat ze al zo lang weeen heeft. Straks is ze doodop als ze moet bevallen he? Nou we duimen voor haar en voor jou natuurlijk ook dat je maar snel oma knotje mag worden he? Leuk dat je grieks gaat leren!! Heb je iets met griekenland? Ja ik vind het ook fijn dat er ook nog een slap draadje is. Het hele programma is al zo serieus dat ik blij ben dat ik hier ff kan ontladen. Maar goed, natuurijk is er met serieus zijn ook niks mis he?

Hey Rob, je hebt het steeds over de grift??? Wat bedoel je daar toch mee als ik vragen mag? Denk dat het een soort instelling is tenminste uit je ( ik vond de vraag ook grappig of je teleurgesteld was ) verhaal op te maken.

Jannetje, ga je nog steeds goed?

Erica, wat leuk een brei clubje. Leuk hoor om vrijwilligers werk te doen!! Hartstikke goed je zult zien dat je daar veel plezier aan gaat beleven hoor. Als je toch een voorraad in slaat doe mij dan maar een rooie!! Ben gek op rood!!!

Piggelmee, oh heerlijk die koek en zopie!!! Goed plan, daar hadden we net behoefte aan naar al dat gekluun! hahahhaa.

Houten, je bent er maar druk mee hoor!!! Is je dochter al weer wat beter? Beterschap hoor en pas je ook nog een beetje goed op jezelf? Wat grappig, dat advies aan Erica. Nou meid, geloof me of niet maar of ik vroeger nu moest werken of niet het ging er bij mij altijd wel in hoor!! Maar gelukkig zijn de tijden verandert he? Beter! Vanavond ga ik vroeg slapen zonder drank. Heb morgen een vroege dienst om half 6 eruit. Zal ff wennen zijn is de eerste vroege dienst sinds ik niet meer drink.

Anton, hoe meer ik je berichtjes lees hoe meer ik er van begin te begrijpen. Op zich zijn je gedachtengangen helemaal niet zo vreemd. De dingen die jij je afvraagt vraagt iedereen zich wel eens af alleen jij gaat net zolang door tot je een antwoord hebt gevonden. Dat vind ik erg knap van je. Zelf ben ik daar te lui voor. Als ik me iets af vraag en ik kom er niet uit dan zet ik het uit mijn systeem. Dan hoef ik er ook niet langer over te prakizeren. Jij doet dat niet en ik vind dat mooi om dat te lezen. Je geeft me dan iets om over na te denken. Niet zolang als dat jij dat doet maar toch, ik denk er wel over na! Dus blijf vooral schrijven met je interessante gedachten en pas je berichtjes niet steeds aan. Is vast nergens voor nodig.

Nou hoop niet dat ik iemand vergeten ben maar ik ga nu naar bed. Moet er morgen echt vroeg uit en dat is zeker niet mijn hobby!!

Fijne nacht allemaal,
groetjes hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal had vandaag een raare midag / afond wist niet goed wat ik er mee aan moest was doelloos dingen aan het doen en kon niet echt bij de les blijfen telkens denken aan drank maar er voor moetten vechten om weer van de gedachten af te koomen ben wel 4 keer naar de kroeg geloopen maar telkens 10 meter voor de deur weer om draaien en naar huis eenmaal weer tuis gekoomen weer de onrust niet weeten wat ik er mee aan moest
toen heb ik leidi maar op gebeld toen die bij mij kwam schrok ze heel erg had er niet uit gezien zij heeft toen maar de huisarts gebeld toen die langs kwam vond hij mij er ook niet best uit zien bloedruk opgenoomen en die was te hoog verder had hij het vermoeden dat ik een epilepsieaanfal had gehad en dat ik er nog half in zat heeft vervolgens diasepam toegediend om mij uit de aanfal te haalen en om weer een beetje tot rust te koomen verder heeft hij aan geraden om een ruime tijd niet te werken om dat het niet meer verandwoord is hij heeft leidi gevraagt om bij mij te blijfen om mij een beetje in de gaaten te houden en mocht het zich weer herhaalen moest ik maar weer ter opservatie worden opgenoomen in het ziekenhuis hoop natuurlijk dat het niet nodig zal zijn
mijn huisarts komd morgen weer terug om te kijken hoe het dan gaat en als het niet goed is neemt hij kontact met mijn neuroloog om te vraagen hoe verder
nou maar hoopen dat dat niet nodig zal zijn groetjes rob en leidi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo hermiena de grift is eigelijk het zelfde als tactus hebben ook klinieken en je kund daar ook gesprekken aan gaan hulp vraagen maar daar heb ik gehoord dat het in de klinieken niet altebest is en aangezien ik al een keer binnen tactus ben geweest 2 weeken wil ik graag daar weer terug weet ik teminste zeker waar ik kom en dat het goed geregeld is
groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke Hermiena ik brei er voor jou een in het rood, vind ik zelf ook een hele mooie kleur. En Houtje die van jou is klaar hoor, ik heb hem van strech materiaal gebreid dus past altijd. Ik stuur hem wel naar je op. En eh... zijn er nog mannen die belangstelling hebben voor een mooie lange onderbroek in een mooie kleur?
Ik wacht af.

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...