Amy Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Hallo, mijn naam is Amy. Werd vanochtend weer wakker met een teiltje naast mijn bed. Ik moet eens goed gaan nadenken. Even kijken hoe jullie het hier aanpakken, en hoe dat gaat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amy Geplaatst 24 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Leuker..hmm. Ik zit geloof ik nog een beetje in de ontkenningsfase. Vandaar dat ik eerst even wil snuffelen. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Hoi Amy, Sterkte met waar je voor kiest, straks! Hier vind je veel gelijkgestemden.... Een teiltje bij je bed steeds,.... dat is ook niks, toch? Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 hoi Amy, welkom hier ja.......... die zelfinzichten naast dat teiltje, dat kan een start zijn van echt nuchtere inzichten (en niet alleen de spijtoptantenfase) en als je de weg terugvindt weer naar hier en de ontkenningsfase overwint dan mag de periode van handelen aanbreken. wedden dat je er dan over zeg 1/2 jaar héél anders voorstaat? succes meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Hoi Amy, Het maakt niet uit in welke fase je zit. Je geeft al toe dat er een probleem is anders zou je hier niet komen. Snuffel hier maar wat. Dat kan het begin van een ander leven zijn. Een leven zonder teiltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amy Geplaatst 31 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Bedankt voor jullie reacties. Ik kom er zelf niet helemaal uit, wat ik wil. Door de week gaat alles prima, drink ik niet of nauwelijks. Maar vrijdagavond gaat het altijd helemaal mis. Zaterdag is katerdag hier. En da's toch jammer. Herkenbaar voor iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden