Spring naar bijdragen

trek


jannetje

Aanbevolen berichten

Houten,
Je verdient respect; al 91 dagen is het je gelukt. En wat me heel veel goed doet: ook eindelijk een positief gevoel erbij, ondanks je zieke dochter. Maar het is ook zo, de voordelen van alcohol zijn er maar even. De nadelen werken langer door. En het overvalt mij ook vaak: stel, dat er iets gebeurt en ik moet halsoverkop ergens heen; gelukkig ben ik dan nuchter en helder.
Elmo: niet te ver vooruit kijken. Ik had gisteravond ook even het gevoel: jee, nooit meer alcohol. Zoals Floortje schreef: na een fietstocht wil ik op een terrasje kunnen genieten van een glaasje wijn en dat wil ik erin houden. Ik weet nu, dat ik een hele fijne zomervakantie heb gehad, ook zonder alcohol. Op een terrasje smaakte een glas tonic ook goed. Het kan allemaal, als jij nog niet toe bent aan alcohol, begin er dan niet aan. Je druk maken over hoe je hele verdere leven eruitziet zonder drank, het heeft geen zin. Ik ga voor vandaag; vandaag drink ik niet, wil het niet en ik hoef ook niet.
Houten, die tegel ga ik ook ophangen! Want het is zo! Alcohol helpt wel even, maar niet op de lange termijn. Het heeft nog nooit een probleem opgelost! Wie het tegendeel kan bewijzen, ik hou me aanbevolen!
Fleur gaat ervoor, nog steeds.
Groetjes, Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 70
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hallo Houten 1,2 en 3,

Hoe zit het eigenlijk met de prijsuitreikingen vandaag?????? Het is hier helemaal niet FEESTELIJK vandaag!!!

Ik begreep dat je je jezelf even een tegel doet, heel goed. VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!

Wacht ff, ik lees weer 's niet goed.....

Maar Emma dan?!?!?!?!?!

Of gaat de tegel met die mooie tekst naar jou, Emma en Tante Til? OOK VAN HARTE GEFELICITEERD, HELEMAAL VERDIEND HOOR!

Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou mij benieuwen of ik op het goede draadje zit....

Fleur wat in G...naam heb IK verkeerd gezegd?
Ik snap zolangzamerhand van al die reacties niks meer.
Ik weet wel dat er erg weinig kontakt mogelijk is op deze manier, jammer,jammer....

Ik haak dan ook af, heel veel succes verder,
Groetje van Floortje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NOU fLEUR JIJ WAS ONTGOOCHELD EN HAD EMMA EN FLOOR WAT ANDERS WILLEN ZEGGEN...
JE WAS DOOR ONS IN DE PUT.
het gekke is dat ik die tekst weer veranderd terug zie...ik lees en lees en mijn naam is weg
nou ja, waar gaat dit over....
voor mij is dit niet de manier...

Moon reageert op mijn vrij uitgebreide ontboezeming....alleen door te zeggen dat hij op het verkeerde draadje staat...
Moon, als je toch aan het typen bent.... waarom geen reactie op de inhoud? ik WORSTEL namelijk....
je draadje staat verkeerd
applaus voor Moon. die weet waar je je draadjes neer moet leggen, intussen reageert er niemand op je noodkreet.

nee, IK niet meer.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje,
Het ging niet om jou; het ging om het onderwerp. Daarom heb ik de tekst aangepast. Ik wil niemand kwetsen, alleen de discussie op gang houden. En ik was gisteravond even van slag, nogmaals, niet om jou of Emma. Als ik me voelde zoals nu, dan had ik een ander, "fleuriger" bericht gestuurd.
En als jij zo worstelt, dan wil ik je steunen, daar zijn we hier toch voor.
Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,

Onbedoeld heb ik veel mensen tegen het zere been geschopt.
Dit is nooit mijn bedoeling geweest.
Ik wilde een discussie opstarten en vond het jammer dat daar in eerste instantie zo weinig op werd gereageerd.
Mijn berichtje daarna was een antwoord op het bericht van Moon en is nooit bedoeld geweest om mensen te beledigen of wat dan ook. Dat dit zoveel gevolg heeft gehad, vind ik heel erg.
Ik heb namelijk voor iedereen heel veel bewondering in het willen stoppen met alcohol!
Ik weet hoe het voelt als je het erg moeilijk hebt en er eigenlijk niets gaat zoals je het graag zou willen.
Ik kan dan wel zo stoer doen over dat het al 3 weken goed is gegaan door de week, maar dat slaat natuurlijk nergens op. In de weekends vind ik het super moeilijk en gaat het niet zoals ik wil!
Vandaar ook het discussiedraadje of trek in je hoofd zit of in je lijf.
Ik wilde graag deelgenoot zijn op het forum, wist alleen niet goed hoe. Ik heb het dus voor mezelf verknald.
Het spijt me erg en ik wil mijn excuses aanbieden aan degenen die ik heb gekwetst.

Het ga jullie goed!

Liefs en veel sterkte met minderen/stoppen en alles wat daarbij hoort.

Jannetje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk wel, ik ben ook door diepe dagen gegaan, kan jij ook, zullen we samen? Gewoon vertellen morgen hoe het met je gaat, hoe het voelde om wel/niet te drinken en vragen wat de rest ervan vindt. Valt reuze mee, stoppen met drinken is moeilijker dan erover te praten !!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het niet. Ik zit vol goede voornemens, door de week gaat het goed. Nu zit ik alweer achter mijn vijfde glas wijn van vandaag. Ik heb de balen van mijzelf.
Dan heb ik ook nog zo totaal verkeerd gereageerd op het forum, was te ongeduldig. Heb daardoor mensen onnodig voor het hoofd gestoten. Ik kan me voorstellen dat mensen zeggen dat ik maar een ander forum moet zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he jannetje een ander forum op zoeken daar komt echt niets van in hoor pas op we koomen je ophaalen hoor ook al moeten we je ontvoeren leker hier blijfen en net wat houtje zecht gooi dat glas in de moder pak een schoon glas en vul die met spa rood of iets alcohol vrij doen hoor
groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen,
Jeetje, stelletje nachtbrakers,
Maar Jannetje, ik ben blij weer wat te horen. Je bent en blijft nu, hoor. Geen oude koeien meer uit de sloot halen. Gisteren was gisteren, we gaan nu voor vandaag.
Prettige dag, werk ze; Fleur gaat nu ook naar haar koters. We gaan ervoor.
Groetjes, Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...