Spring naar bijdragen

maandag 5 februari


Emma

Aanbevolen berichten

mmm,

okee, ik voel me inmiddels bijna te weinig anoniem om hier over te praten maar mijn probleem is een beetje:

ik associeer sex veel meer met lust dan met intimiteit!

zeker als ik dronken was sexte ik puur voor de lust en het maakte (voor mijn huwelijk al helemaal) niet zo veel uit met wie! (als ik nuchter was voelde ik me daar natuurlijk heel schuldig over).

Het gekke is: nu ik zo drankloos ben, heb ik moeite met hoe ik tegen sex moet aankijken. Dit klinkt heel raar maar ik vind het bijna lullig (de woordspeling!) dat ik mijn man ´misbruik´ om mijn lusten te bevredigen. Daar vind ik m veel te lief voor.

Ergo: sex is voor mij meer lust dan intimiteit en daar moet dus ook verandering inkomen. Heel spastisch gezegd merk ik nu dat er nóg iemand in het spel is.

Ik ben wel heel open zie ik nu, vergeleken met wat er tot nu toe stond, maar als er niet meer mensen over de brug komen dan schrap ik dit stukje gewoon! Is toch mode geworden op het forum.

Anton, ben het helemaal met Emma eens dat dit onderwerp niets met leeftijd te maken heeft (althans, dat hoop ik toch he!)

Piggelmee: ik bedoel: ik was er eigenlijk niet zo mee bezig dat er nog iemand was die er plezier aan moest beleven

Maar als ik dit stukje zo teruglees, denk ik: ik lijk wel dronken dat ik dit schreef,maar ik laat het lekker staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou moet ik toch wel erg grinniken bij deze ontwikkelingen.
Wat een Freudiaanse woordspeling allemaal niet teweeg kan brengen..........

Nou PP, een paar stapjes over de brug dan!
Ja, ik vind mezelf goed in bed, mijn echtgenoot bevestigde dat trouwens gisteren nog, toen ik hem met rood hoofd over mijn vergissing op het forum vertelde.
Als ik gedronken had wou ik nooit sex............ met hem.
Voor die tijd kon ik alleen maar sexen met drank op, anders niet!!!!
Ik was voornamelijk dronken in mijn hoofd (net zoiets als Anton) en totaal niet met mijn lichaam bezig.
Tijdens de kater ging het wel fijn, dan was er vooral de lust!
Trouwens raar van jezelf te zeggen dat je "goed in bed" bent, maar volgens mij is iedereen dat namelijk. Anders zouden veel minder mensen "het" doen.
Anderzijds vindt je altijd iemand die ook goed is, maw met wie het lekker is.

En PP, niks mis met lust hoor. Daar begint het tenslotte mee!!!!
Snap alleen de cryptische opmerkingen niet dat je "merkt" dat er "nog iemand in het spel is".
Is dat zoiets in de trand van het liedje: "Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond", maar dan gedanst vervangen door "je weet wel".???

De Prins op het Witte Paard ben je zelf zeg ik altijd maar. (Jij bepaalt tenslotte zelf wie het is!)

Nu sta ik al halverwege de brug, ik kap.

Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo zeg, wat een onderwerp. Ik moet er wel om lachen hoor. Eens wat anders als drank. Nou als ik gedronken heb is sex niets aan. En mijn vriend wil dat ook niet. Hij is dan alleen maar boos en teleurgesteld. Ik geniet er nuchter veel meer van, ha ha.
Maar leuk onderwerp is het wel. Heb het wel eens in een dronken bui gedaan. Erg vervelend als je dan de volgende dag wakker wordt en niet precies meer weet wat er gebeurd is.
Dus laat mij het maar lekker nuchter doen.
Moon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...