Spring naar bijdragen

weer een dag begonen met cola en snoepje

ziba

Aanbevolen berichten

hello iederen ik heb zon gevoel dat ik aan het ontploffen ben,ik weet niet hoeveel cola s en snoepjeheb ik genomemen om niet te gaan drinken.toch blijf ik naar bier verlangen .ik weet niet hoelang gaat dit westrijd maar door. ik heb me laatste dagen in vakantie netjes gedragen ,ik ben zelf in kroeg geweest zonder te drinken,het was erg verleidelijk en moeilijk maar het is geluukt.ik heb nu meer energie en voel ik me minder vermoeid. maar ik denk dat ik nu verslaaft aan snoepjes en cola ga worden en straks na cactus moet ik me bij weitwachers aanmelden wegens overgewicht hebben jullie ook last van gehad?maar goed ondanks erge trek in inhoud van die groene blikjes bier voel ik me steeds beter.en beste is datf ik niet met schuld gevoelens wakker word omdat ik dag voor te veel gedronken heb .en dat voelt fijn ik hoop dat ik lang vol kan houden, jullie ook en ik wens jullie een hele fijne dag.
groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja,

hier hebben we een ontplofprobleem, mmmm, niet eerder bij de hand gehad hier. Wat gaan we daar nou weer aan doen...!

Ik denk dat niet iedereen het met me eens zal zijn maar als je nou die cola vervangt door cola light en water, dan weet ik 100% zeker dat je af gaat vallen in plaats van aan komen. Kijk naar StMaarten! 9 kilo! en Fleur, 10 kilo!

En dan, het bier kan je ook vervangen door iets dat niet gegeten of gedronken hoeft te worden, bijvoorbeeld tante Til, die maakt fietstochten ter vervanging! Je kan het misschien zo iets doen, of een douche nemen zogauw je trek hebt! Of, zoals Tapas en Hermiena doen: je huis poetsen, verven schoonmaken!

succes, en goed van je hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas ben ik ook geen grammetje afgevallen maar 2-3 kilo aangekomen. En ik had al niet écht een "goddelijk" lichaam. Maar jongens & meisjes, het gaat ook de karakters, de brains, en de POWERRRRRRRRRRRRRRR om onze doelen te bereiken. Dan maar mét flubbel-buik en op een piejama, zie het andere draadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

neee, ik ben ook niet afgevallen

ik ben namelijk taartjes gaan eten als compensatie. Heel lekkere taartjes en dan val je niet af! Maar als ik moet kiezen: 3 kilo zwaarder zonder drank met taartjes of 3 kilo lichter mét drank en zonder taartjes, dan kies ik toch voor het eerste!
Taartjes met veel slagroom, en dame blanches! Heerlijk.

Wat een minor probleem in vergelijking met ons drankprobleem! Inderdaad, pyama met elastiek, probleem weer opgelost!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zijn nou weer teleurstellende berichten. En ik maar denken dat ik er als een jonge godin uit zou komen.

Ik word nog niet echt vrolijk van dat niet drinken. Maar ben desondanks wel blij dat ik er mee bezig ben. En ALLEMACHTIG wat houdt dat stoppen met drinken me in beslag zeg!
Ik kan wel 24 aantekeningen per dag maken in mijn alcoholmemoires.

Daar kwam weer een glimlachje,

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,
Of helemaal geen pyama, nog makkelijker!
Satja, het is in het begin ook of er niets anders op de werled bestaat. Je denkt er de hele dag aan. Kom maar hier, blijf er bij en laat je niet kisten door dat alcoholmonster. Jij bent de baas, niet dat vervelende monstertje.
Groetjes, Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...