Spring naar bijdragen

maandag 6 maart


fleur

Aanbevolen berichten

okee, ik ben er weer, de schaamte overwonnen... Hermiena, we gaan een beetje gelijk op helaas. Ik had zaterdag een feestje van mijn werk.. had me voorgenomen, ach een paar en dan naar huis.. tot ik over het zelfde dode punt kwam.. iedereen om me heen was zo ongeveer lam, ik ietsje minder... ben heelhuids thuisgekomen... eenmaal thuis geen bier op de trap, maar een pak melk leeggedronken in de hoop... tja, idee was goed maar niet als je daar tot half 5 mee bezig bent.. dus zondag een dag om te vergeten en vandaag nog steeds kapot. Vandaag had ik ook weer alle reden die er maar kunnen zijn om te drinken, megadip, hond zat en naar de oppas gebracht.. nu al in een zware dip omdat ik zondag jarig ben (jaarlijks terugkomende dip..)

maar ik heb het droog gehouden.. ben mijn huis gaan boenen.. doe ik ook nog iets nuttigs.. en morgen ga ik boven eindelijk de zooi eens opruimen, zonder hond gaat dat toch makkelijker... en nu lekker slapen...

stom stom stom, maar op naar de nieuwe week....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach lieve schatten, dippers en toppers,

we gaan we allemaal samen voor. Zonder uitglijden geen wedstrijd, dan is het mooi eraf voor de buitenwereld. Vandaag moeilijk aan het werk (middag en avond tot 22 u) morgen vrij, en moet deze week elleku middag verplicht een uurtje plat, VRESELIJK ik blijf liever rennen. Ik verklaar de dag gesloten !!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,

Ik wil je niet op de huid zitten maar... ik ben het niet met je eens dat je gelijk op gaat met Hermiena. Hermiena is na maanden volledig volgens haar doel (in haar geval 0 glazen) een keer de mist in gegaan. Daarom moet ze dat ook vergeten en schreef ze m.i. dat de knop nu weer om is.

Bij jou ligt het toch wat anders denk ik. Je hebt 19 februari besloten voorlopig niet meer te drinken en hebt toen 2 maart veel te veel gedronken en blijkbaar 5 maart ook. 5 maart had je je voorgenomen er een paar te nemen. Maar je had toch besloten niet te drinken?
Wat is je doel op het moment? Is je doel gewijzigd ten opzichte van je kennismaking?

Je gaat gelijk op met Satja! Daar kan je je mee vergelijken. Zij heeft vandaag voor het laatst haar roes uitgeslapen. Probeer met haar mee te doen.

En je hoeft je niet te schamen hier hoor. Het is wat je zelf schreef; we hebben allemaal dit soort fases meegemaakt of in ieder geval begrijpt iedereen het.

Goed dat je vandaag niet gedronken hebt. Als je huis poetsen goed helpt, mag je wel eens bij me langskomen!!!!

succes

pp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Tapas,

Jammer dat het je zondag niet gelukt is. Al vind ik dat van die pak melk wel een goede oplossing zodat je niet nog meer bent gaan drinken.
Poetsen is ook een goede oplossing om je gedachten te verzetten he?
Wat je verjaardag betrefd, dat herken ik wel. Ik zie er zelf ook elk jaar als een mega berg tegen op. Maar goed om daar nu voor te gaan drinken? Dronken of niet, een jaartje ouder wordt je er toch wel om dus daar verander je niks aan. Dan kun je de drank toch ook maar net zo goed laten staan he?
Net als pp ben ik ook erg benieuwd naar je doel? Mijn doel is om geen alcohol meer te drinken en ik heb dan ook al bijna 2 maand niks gehad op zondag na. Donderdag ga ik gewoon vieren dat ik 2 maanden nauwelijks heb gedronken. Ik weet wel dat ik een uitglijder heb gehad maar ik ben al wel 2 maanden heel goed bezig om te leren dat ik niet met drank om kan gaan. Dus eigenlijk vind ik ook niet dat we gelijk op gaan hoor. Maar ik denk ook niet dat je dat zo bedoelde maar dat jij meer bedoelde dat je ook weer was gaan drinken op zondag? Ik zie mezelf ook zeker niet terug bij af hoor, ik ga gewoon weer verder met waar ik mee bezig was. Ik hoop dat het jou ook lukt om je doel te bereiken en wens je heel veel succes met de strijd! Samen met zijn allen hier worden we de alcohol wel de baas!! Wat jij?

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Hermiena dat had ik niet door, dat je al 2 maanden droog stond, wat fantastisch!!!!!

Ik ben nog in de meetfase... in de onderzoeksfase en aan het uitzoeken wat mijn doel wordt.... In principe is mijn eerste voorlopige doel nu, als ik drink, om minder te drinken, dus bv een afgepast aantal consumpties per keer en per week. OF ik dat kan weet ik niet.. soms wel, vaker niet... maar door gewoon het tactus pad te gaan volgen hoop ik dat uit te vinden.

Pietje puk, brrrr, je confronteert me goed met mijn drinkgedrag, ik schrik er wel van... maar zo is het wel duidelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...