Spring naar bijdragen

12 maart


erica

Aanbevolen berichten

Lieve Pickel-May,

Bij ultiem genot denk jij aan een de-compressie tank met stuifsneeuw? pfffff giert dat allemaal door die Keulsche I-Pod van jou?
Hoe is het met de kachel (inside-joke), hoe vond je de badge van Hermiena, foei, je hebt niet eens bedankt. En de trui en de string?

Wat is het weer gezellig hier hè? Al die leuke newbies erbij, je word er helemaal gezelli van, niet toch, ja dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Piggelmee,

ik heb m gevonden:

dit is de quote van Hermiena:

Piggelmee, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 100 DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOERAH!!!!!!!!!!!!! meid wat een prestatie!!! Daar mag je echt trots op zijn hoor. En daarom mag ik je deze speciaal door mij ontworpen badge aanbieden. Een grote 100 staat er op en hij is gemaakt van 100 kraaltjes die ik speciaal voor jou geregen heb. Echt knap hoor, ben mega trots op je!!! Ik neem aan dat je vandaag het heugelijke feit aan het vieren bent? Veel plezier hoor!!

Ben je vergeten je badge op te halen joh, hij is móóóói!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey piggelmee,
daar was je nog net op tijd hoor!! Ik wou de badge al bijna terug halen. Weet je wel hoe ik heb zitten rijgen op die badge? Maar goed ik lees nu dan toch eindelijk dat je hem hebt ontvangen en dat je er heel blij mee bent. Gelukkig maar!!! Veel plezier er mee en ga maar lekker showen met die badge in de keulse pot oke? En je mag reclame maken hoor vind ik heel niet erg!! Vermeld er dan wel ff bij dat ik het zo druk heb dat er tegenwoordig een wachttijd van 2 wkn op zit. hahaha.

liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...