Spring naar bijdragen

achterstallig onderhoud


nelleke

Aanbevolen berichten

Haren staan in de verf,masker op verlopen koppie,nagels gevijld en gelakt en zonder angst voor slagaderlijke bloedingen wintervacht eraf geschoren...alles om het drankmonster maar te ontwijken....dubbel moeilijk omdat mijn relatie sinds een week stuk is mede door de drank en ik daar erg verdrietig om ben.We hebben wel weer wat contact maar het is een heel complex en moeilijk verhaal en eigenlijk lopen er nu heel veel dingen door elkaar......hij weet dat ik met de aa bezig ben maar vraagt daar verder niet naar maar sms't wel of ik gegevens voor hem op kan zoeken van wergevers voor het cwi.Dubbel gevoel.....gaat alleen weer om hem,pfffffff zo verwarrend allemaal....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha...hij vluchte toen ik hem dit liet lezen met zn staart tussen zn benen....kennen jullie deze ook?Als je al het goede in je met een witte hond vergelijkt en al het slechte met een zwarte en je voed alleen de witte gaat de zwarte uiteindelijk dood......heb de zwarte net een flinke schop verkocht en de witte even flink vertroeteld....ik ben echt zoooooo blij met jullie.....voel me egoistisch dat het zoveel over mezelf gaat en ik zo weinig (nog) terug kan doen,heb zo mn handen vol aan die 2 vechtende honden...
lieve groetjes nelleke die uitgebreid aan het koken is voor er hier scheurbuik uitbreekt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Nelleke,
Ook van Mathilde/tante Til van harte welkom hier.
Gefeliciteerd met de stap die je gezet hebt en sterkte met stoppen.
Lieve groet van Mathilde,
Voormalig valkuiltuimelaarster maar nu al heel lang een flinke stapster, niet te verwarren soapster.

Tip van Til; mocht je van fietsen houden en in er ook eentje in je bezit hebben, stof haar af, pomp haar bandjes op en trap een half uurtje per dag erop los ( de benen zijn de motor van de geest, écht waar)
Als je dan fit en lekker moe thuiskomt heb je veel minder zin om dat sterke fietsende lijf van jou vol met bier te gieten.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vecht jij voorlopig maar even lekker met jezelf en je zwarte hond.. dat is heel herkenbaar, in het begin stond ik zelf helemaal niet open voor andermans verhalen omdat ik ook mijn handen vol had aan mezelf.. en nu ik wat verder ben en me steeds beter voel merk ik dat ik wel open sta voor anderen.. dat is iets waar vanzelf ruimte voor komt...

heerlijk he, weer even voor je witte hondje zorgen.. lekker tutten en jezelf verwennen.. heeel goed!!! ga gewoon zo door en bezie het per minuut, uur, halve dag, dag, enz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je voor je welkom tante til (als ik zo vrij mag zijn je ook zo te noemen)maarre fietsen????Ben al blij als ik met al dat geshake 2 trappen omhoog kom zonder eraf te mieteren met mn gewankel;-)Fietsen in dit geval is zelfmoord......Nog maar even een weekje of wat mee wachten.Maar ben het wel met je eens hoor,flinke lichamelijke beweging is goed voor lijf en ziel.Lieve Tapas,ik heb jouw verhaal met tranen gelezen,wat een strijd heb je al geleverd!Ik heb veel bewondering voor je meis!
lieve groetjes weer nelleke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...