helder Geplaatst 15 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2006 Hoi een vakantie groet uit oosterijk.Ja wel pp ik kan internetten .Maar het gaat met de nodige problemen mijn prive word met voeten getreden dus hou ik mijn ber-richtje erg kort ik mis jullie allemaal, en deze vakantie was een grote vergissing dat vertel ik later wel!Mijn vriend is vervelend, en doet dingen die ik stom vind, zoals gelijk van de zwarte piste gaan, terwijlik zeer weinig ervaring heb met skien ik ben een keertje in duitsland geweest.Maar ja, ik heb het wel gedaan zonder op mijn bek te gaan,en wie schets mijn verbazing, mijn vriendkomt een uur later eindelijk ook beneden op zijn KONT kan helemaal niet skieen.Heeft kwaad zijn skieen uit gegooid half wege de berg leuk begin.maar het wordt nog ernstiger, later meer hier over , hij wil mee lezen, Ik ga nooid meer op vakantie met een man. Tot snel allemaal Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 15 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2006 Hou je taai helder!En vrouwen zijn ook niet alles hoor. Ik ben ook wel eens op skivakantie geweest met een vriendin waarmee ik vanaf dag 1 ruzie had.Maak het gewoon zo leuk mogelijk voor jezelf, ok?Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 15 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2006 Helder,Hou vol!! Je bent zo weer thuis. Probeer je eigen gang een beetje te gaan, daarwe missen jou ook!geen benen breken hePP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 15 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2006 Hey Helder,Wat leuk om van je te horen. Wel balen van die vriend!! Nog ff volhouden hoor voor je het weet ben je weer thuis. Kom je dan ook bij ons op het plein wonen? Lijkt me gezellig.We missen jou ook hoor!!Maak er nog een mooie vakantie van voor jezelf.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 15 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2006 Verdorie Helder,Net of we het hier een beetje aan hebben zien komen maar dat heeft ook te maken met wat je ons al tevoren had ingefluisterd. Ik hoop dat je toch een fijn weekje hebt gehad.Fijn, als je straks weer terug bent. Verheug je maar alvast op een warm welkom. Ik zorg voor een lekker en fris bedje maar dat weet je wel van Tante Til hé?Ik geef je dan ook meteen maar een dikke zoen op je bol want anders krijg ik gelazer, (ben ik bang,) hier op het Forum.Nou joh, goeie terugreis en tot gauw hier in ons midden.Groetje,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 15 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2006 Balen Helder, maar goed, heb je ook weer ervaren. Maar ik vind het wel rot voor je. Je zal ook niet de mogelijkheid hebben om 6 weken per jaar te gaan skieën toch?En Tante Til zoent er lustig op los.... maken we een achterkamertje in haar fietsenwinkel, met schone laken en dikke kussen op de bol?We zullen zien!Tot horens,Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2006 het was te verwachten dat het niet leuk zou worden... anderen kunnen soms niet zo goed accepteren dat jij niet meer mee wilt doen... jammer hoor!!! En dat je zelfs niet even de rust krijgt om rustig achter internet te zitten vind ik ronduit onbeleefd.Wanneer ben je weer terug? ik ben heel benieuwd naar alle verhalen.. soms kan een vakantie echt een ramp zijn en zo klinkt het wel een beetje (veel)sterkte nog even en hopelijk ben je weer snel bij ons!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 Helder,ik houd het kort WAT EEN EIKEL in meer dan één opzicht......rustig volhouden en naar huis houden ons warme badje staat voor je klaar.......probeer te genieten van je eigen momenten sprak zij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten