pietjepuk Geplaatst 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 hartstikke knap van je Tapas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 daar houd ik me ook maar aan vast vanavond, dat ik het knap van mezelf vind..ach, morgen maar eens proberen uit te slapen.. daarna als een speer de keuken en de slaapkamer boven opruimen want de loodgieter komt om mijn keukendak te maken... en wie weet wat voor stuk het is hihiihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 Schaterlachen!Loodgieters, bandenplakkers, wat we allemaal niet doen om ons af te leiden van die ene borrel!Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 Hoi Allemaal,Mathilde gaat nog steeds als een tierelier maar is ook een beetje (voorjaars ?)moe.Daarom lees ik wel alles maar reageer ik even niet. Ik heb het ook wel erg druk met op kindertjes passen en mijn belastingaangifte. Van dat laatse zit ik ook knap te balen want het ziet er naar uit dat de broekriem van tante Til nog wat steviger aangetrokken moet worden. Net nou ze allerlei plannetjes zit te maken om per fiets over de wereld te trekken Ze wordt wel weer vrolijk van de eerste lenteboden.Er hangt al drie jaar een vogelhuisje (door mijn handige zoon vervaardigd) aan mijn schuur maar de vogelpaartjes hadden nooit interesse.Ik had al een klein bordje 'zimmer frei' er op gespijkerd maar niks hoor.Maar wat gebeurt er sinds een paar dagen? Een lief koolmeespaartje is druk doende er een nestje in te maken. Dus heb ik de komende weken gasten in mijn tuintje.Mijn vijf-jarige kleindochter vond het stelletje ook heel belangrijk. Ze spot de harde werkers met de verrekijker vanuit mijn slaapkamer en vond dat het hoog tijd was om de fladderende 'parents to be' een naam te geven en wat hebben we samen bedacht???Téddéddédééé...! PIETJE EN PUK! Tádátádááá...!Nou Pietje Pee, wat vind je er van dat hier in de tuin van je eigen Tante Til, vogeltjes een gezinnetje aan het stichten zijn en naar jou vernoemd zijn? Pietje en Puk!Gefeliciteerd hoor! Nou wordt je straks in mei zelf óók tante. Tante Pietje Puk.En nou vind ik dat jij de namen van de vogelbeebietjes mag bedenken.Nee, geen 'pinootje en pikketaannusie'Denk er nog maar even over.Voor iedereen,sterkte waar nodig.Groetje,Mathilde/Tante Til Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 ach, je moet toch wat als arme kwetsbare vrouw hihi (van 95 kilo met lekkere gezonde rooie wangen)en anders hebben de soapscriptschrijvers weer geen stof voor morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 Hallo allemaal, ligt iedereen al op 1 oor? hahahaha mag ik dan een nieuwe dag openen??? Alvast bedankt hoor.Nou jongens, de internetbehandeling zit er op!!! Ik kreeg een hele mooie mail met daarin alles wat ik bereikt had. Dikke veer in mijn je weet wel dus!!! maar goed, ik ben natuurlijk best wel blij maar vind het ook wel een beetje griezelig hoor. Ben zo bang dat ik weer terug val. Dus ik blijf nog wel even braaf registreren want dat houd me altijd op de been. En jullie natuurlijk ook he? hahaha kan jullie helemaal niet meer missen hoor!!!Nou vanavond weer vergadert met de goochelgroep. Was lachen zoals gewoonlijk. Zoals gewoonlijk ook weer een hoop drank maar voor mij een fles sinas. Heeft ook een voordeel hoor als je de enige bent die niet drinkt want dan heb je de hele fles voor jou alleen!!! hahaha, als dat geen helpende gedachte is he?Even een kort rondje dan maar,Anneke echt knap van je hoor!!! Hoe is het nu met je rug?Houten heb je de oppas al geregeld?PP ben je druk met reizen plannen? En gefeliciteerd, je wordt een heuse tante!!!!Tante Til, ach ja voorjaarsmoeheid, wat een ellende he? Maar gelukkig heb je een heus liefdesnestje in de tuin, geniet daar maar lekker van met je kleindochter en kruip vroeg onder die heerlijk krakende lakens van je oke?Satja jij gaat ook nog steeds lekker he? Houden zo.Eus hoe is het met jou?St. maarten van de schrik bekomen?Katrien, hoop dat je meeleest, mis je telegramstijl die heel verhelderend is wel hoor.en over verhelderend gesproken het wordt toch ook tijd dat onze vriend helder terug komt hoor.Moon hoe gaat ie? Ik maak me zorgen over je hoor.Erica, vandaag een fijne dag voor jou met heel goed nieuws he? Ben blij voor je hoe raar dat ook klinkt uit mijn mond.Dick, mischien kun je achter prive dingen komen door mensen prive te benaderen? Nou ja wat je ook doet als het je maar helpt om niet te drinken is het altijd goed!! Succes met de strijd.Fleur, ik vind je park echt prachtig geworden hoor!! Komen we morgen weer samen op houtensetijd? Wie wil er dan de koffie en thee regelen want ik ben dan aan het werk in een ander dorp. Maar in gedachten ben ik er ook bij hoor.Nou alle anderen, zuster Hermiena is nog steeds een beetje moe van het nachtbraken dus sta je hier niet in dit lijstje dan komt dat niet omdat je niet belangrijk voor me bent maar gewoon omdat ik moe ben.En omdat ik zo moe ben ga ik gauw een nieuwe soepdag openen ( of niet ziba) want de soep moet heet worden opgedient. Ik smokkel gewoon een beetje dan weet ik zeker dat ik de eerste ben, hahahha.Vandaag is mijn dag, die eigen ik me gewoon een beetje toe hoor omdat de behandeling gestopt is en ik nu op eigen benen sta. Mischien nog wat wankel, dus ik wankel vrolijk door naar morgen. En al ben ik wankel, ik drink niet!! Yahooo!!!Hup nu allemaal naar het nieuwe draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten