Spring naar bijdragen

Donderdag 16 maart


fleur

Aanbevolen berichten

Fleur,

ik ben het zoals altijd helemaal met je eens!!

Morgen willen de kijkers van HET FORUM toch zéker antwoorden krijgen op de volgende vragen:

Weet Fleur wel hoe'n kanjer ze zelf is?

Ligt (St)Eustatius echt zo dicht bij StMaarten?

Kan Tapas wegens slaapgebrek voortaan in de ploeg van 03.00 tot 7.00 uur worden ingezet

Van wie heeft Hermiena haar zuigzoen en hoe ziet haar wraak er vanacht uit...!

Wanneer zal Nelleke haar fiets gaan bestijgen om aanspraak op de gele trui te kunnen gaan maken?

Komen we erachter waarom Mathilde wél Dick en Helder een nachtzoen wil geven maar niet aan Emma en Satja?

Zal Emma de creche gaan leiden nu Nelleke en Hemiena gaan fuseren en samen een kralenwinkel cq nagelstudio starten naast het yogacentrum van Eus en zal iedereen daar meteen zijn kinderen gaan droppen zodat arme Emma omkomt van het werk? Terwijl ze eigenlijk wilde lantefanten?

Wordt Satja beroemd met haar recepten nu Tactus haar draad aan hun site gelinkt heeft en wat voor prijskaartje hangt hier voor tactus aan? Is Satja nu in één klap miljonair en delen haar nieuwe vriendjes mee in de winst??

Zullen de nieuwstoppers hun euforische gevoel vasthouden en lukt het Eus hierbij aan te haken?

Reizen de soapies deze week nog af naar Oostenrijk om de vriend van Helder een lesje te leren?

Laat Dreamer weer snel wat van zich horen? Dick, Hermiena en alle anderen missen haar zo!

Waar hangen Piggelmee en Houtje uit? Zullen ze morgen weer op hun post zitten?

Horen we morgen weer wat van Medea, Floortje, Jannetje, Dmitri, StMaarten, Ziba, Toni, Verientje, Frank (beiden gisteren ingelogd!), Kaya en Cheryl

En zullen van de week onze ouwe maatjes Kika, Kato, Gerda, Blacky en Moon zich nog melden

Hopelijk krijgen we morgen duidelijkheid in een nieuwe aflevering van ... HET FORUM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur wat een goed plan van die groenvoorziening. En dan inderdaad een mooi veld waar we dan bij mooi weer kunnen gaan liggen om onze lunch te nuttigen. Heerlijk!!!

Nou ik heb een druk dagje, moet achter deurklinken aan en vanavond komt de goochelgroep hier vergaderen. Heb al bier in huis gehaald. Nou ik ga nog even weer slapen, heb manlief even uitgezwaaid met zijn grote zuigplek!!!

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De fusie is al in een vergevorderd stadium dus voor degenen die denken dat er bij Hermiena of mij nog wat te halen valt op oppas gebied,nee dus.Wij gaan voor onze eigen toko haha.Wat betreft het bestijgen van mn ijzeren ros voor het behalen van de gele trui;ik vrees dat als ik kijk naar mijn lichamelijke cq psyhische conditie dat wel in een later leven wordt;-(Verder ga ik vandaag mijn 4e droge dag in,op naar de volgende 24 uur!Mijn dochter van 16 bemoedigd mij enorm en is echt trots op me,knuffelt me regelmatig,snik...het arme kind heeft echt hele periode's geen moeder aan me gehad en het doet me zo goed dat ze er zo van geniet dat ik aangekleed en opgetut boven mn pannetjes staat te roeren als ze thuiskomt en ik er ook voor haar kan zijn.Ze volgt best een zware opleiding en loopt nu stage.De jongere kinderen zijn echt stront vervelend,logisch want ze kunnen nu hun eigen gang niet meer gaan met een nuchtere moeder die niet 's middags vergeten is dat ze 's morgens straf uitgedeeld heeft,ze gaan nu op de afgesproken tijden naar bed en niet meer wanneer ze zelf zin hadden omdat ma toch niks in de gaten had,die was laveloos in coma.Te triest voor woorden maar wel de keiharde realiteit......Daar krijg ik dus nog een flinke kluif aan.Ook de Mevrouw van de aa had me ervoor gewaarschuwd en dat ik niet gek moet kijken als de kinderen ooit roepen van ga jij asjeblieft maar weer aan de drank.Maar goed,elke dag heeft genoeg aan zn eigen kwaad en mijn prioriteiten liggen nu bij mezelf,de kids en de rest komt er achter aan.Ik moet zo uitkijken dat ik de lat gelijk weer niet te hoog leg en teveel tegelijk van mezelf verwacht.Ik wil mn huis bv weer spik en span,sporten etc etc.....eigenlijk wil ik weer terug naar hoe het ooit was terwijl ik weet dat mede daardoor de problemen begonnen zijn...te perfectionistisch willen zijn,er altijd zijn voor anderen en zelf altijd op de tiende plaats komen met alles zonder ooit aan de beurt te komen.In plaats van vluchten in de drank mezelf goed onder de loep nemen,opnieuw leren omgaan met emoties en mijn grenzen duidelijk krijgen.Pff dit was wel weer even genoeg voor vandaag denk;-)De bende van ellende zijn weer op oorlogspad.Bwegh om de dag zo te moeten beginnen iedere keer maar ja,boontje komt om zn loontje.......ook dat komt wel weer goed.
Iedereen een positieve droge dag toegewenst!
Liefs Nelleke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeeeeeeee hier Houtje!!!!!!!!!!!

Mensen wat een drukte, werk, school, voetbaltoernooi, educatief uitje, hockey toernooi, ik heb amper tijd om te plassen !

En dan belt de bandenplakman of hij kan komen eten JAAAAAAAAAAAA dus gauw mijn favorite vreten op tafel gesmeten, kids in bed gedumpt met kindervalium en video (3 stuks) telefoon eruit, en helaas,
mijn doelstelling overschreven qua wijn.
Moet kunnen in zo'n stressie week. Ik ben er niet boos op mezelf om = géén uitglijder maar een uitzondering. Pffffffffff ik schrijf alles keurig op hoor. Wie zonder zonder is...... o nee het IS GEEN ZONDE.

Ik ben dus druk, maar druk is bij mij altijd aktief = goed.

Heb alle foto's van het uitje met de kids (ik was wel gesloopt hele dag maandag met 5 kids op pad) op de Hema site gezet, iedereen verbijsterd HOE DOE JE DAT???????? Tja, moet je computeren leuk vinden.

Woensdag kwam een nieuwe pc voor een vriendin die ga ik installeren dus Houtvrouw IS DRUK.

En NIET MEER DEPRI!!!!!!!!!!! jODELAHIETEEEEE !!!!!!!!!!! Het is me weer gelukt er door heen te breken.

Zeg Crea/Bea en Nelleke, kunnen mijn kids voor een zacht prijsje dit weekend bij jullie redelijk betaald gedumpt worden? Na de hockey dan, hè, ik ben coach.

Hoezo Houtje haalt te veel op haar schouders (geintje) ik weet het, ik bén aan het veranderen maar dat gaat langzaam........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, wat een activiteiten allemaal op de vroege ochtend.. en nee ik ga niet aan de nachtploeg beginnen pffff.. ik slaap goed gelukkig maar wat korter... hoewel vanmorgen ik me voor het eerst weer met wat meer moeite mijn bed uit moest hijsen... maar hophop, de vuilnis moet nog naar buiten, de afwas staat te wachten, de hond moet nog uit en dan vandaag nog de hele dag werken.. dus vanavond ben ik benieuwd hoe het gaat om mijn 2e alcoholvrije donderdag.. ik vermoed dat de trek vandaag wat groter zal zijn want ik ben moe, moe, moe en moet net als Nelleke en Houtje op gaan passen dat het perfectionisme me vandaag niet de das om doet.. dat is een of ander foutje in mijn genen.. als ik moe ben, als ik het zat ben dan ga ik in de 5e versnelling ipv even terug te schakelen.. dus dat is gelijk mijn doel voor vandaag.. heel rustig aan doen op mijn werk...

iedereen een fijne dag toegewenst, PP bedankt weer voor je fijne overzicht en mijn persoonlijke dagelijkse gedachte voor vandaag: terugschakelen!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het loopt echt helemaal uit de klauwen met ons Piazza della Spa. Ik ben blij dat er een internetcafé komt. Af en toe even wegwezen van alle drukte met kralen rijgen en nagels vijlen en onkruid schoffelen en yoga doen en rondjes rennen en luiers verschonen en watertjes tappen. Gewoon lekker onderuitgezakt op het Cactusforum over drank en depressies ouwehoeren!

Ladies, (zijn er nog gentlemen in the picture eigenlijk?) ik wens jullie een formidabele dag toe. En voor diegenen die een moeilijke donderdag verwachten: kop op! Kijk het monster recht in de ogen!

Liefs,

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

auwauwauw, ik zei nog zo, in de 2e versnelling en niet in de 5e, en dat geldt natuurlijk ook voor de tijd thuis voordat ik naar mijn werk ga.. maarja, moest zonodig de strijd aan willen gaan met de vuilniswagen.. en zowiezo met de klok... en dat ging allemaal goed hoor.. maar ik stap een stoepje af met het hond uitlaten en zoeffffff.. schiet het me toch in mijn rug.. ajajajajajajajaj.. affijn, nu moet ik wel in de 2e versnelling... slim hoor, zo'n lijf...

okee, ik smeer hem, tot vanavond allemaal!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal soory dat ik afwezig was.heel erg druk gehad met werk therapie vakantie bestemming zoeken dat ik helemaal geen tijd had om te kijken.ik wens jullie een hele goede droge dag en wat een soep zeg. nog beter dan gtst en nog spannender.ik moet weer gaan ,ik heb weer therapie.
fijne dag en groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahahah Ziba dat vind ik een goeie. we maken er gewoon soep van met zijn allen!!!! Is nog lekker ook.

Nelleke, knap hoor dat je het zo vol houd. En logisch ook dat je kinderen weer erg moeten wennen aan de nieuwe jou!! Wat dat perfectionisme betrefd moet je wel een beetje oppassen want dat is ook je valkuil waardoor je bent begonnen met drinken. Lastig hoor, hier zit er nog zo 1 dus ik weet precies hoe dat gaat. Pas een beetje op dat het niet weer alles of niets wordt, oke? Maar goed zo te lezen ben je je er wel van bewust en dat scheelt al de helft. Het gaat je vast lukken meid en we krijgen het zo druk met onze toko dat jij ook geen tijd meer hebt om te drinken.

Houtje, een beetje in love? hahhhaa, leuk hoor die bandenplakman!! Kan ie nog meer dan alleen banden plakken? Zal vast wel he? Wat de kids betrefd, ik kan niet, moet werken. Tenzij je wilt dat ik ze mee neem naar de bejaarden? Maar goed, mischien als je Nelleke een mooi bedragje toe schuift dat zij het wel voor je wil doen. Sorry meid, volgende keer beter hoor. En veel plezier met de bandenplakman.

Ai Tapas, nu moet je het wel kalm aan doen he? Vervelend voor je en dat nog wel op voor jou de moeilijkste dag van de week. Maar het gaat je lukken hoor vandaag, daar heb ik alle vertrouwen in.

Satja, kun jij er dan geen internetcafe van maken? Ik zag de drankjes inderdaad staan bij tactus, lachen hoor. Heb je al gevraagd wat dat schuift? Straks ben je in 1 klap binnen!!

Nou ikheb me hier een beetje verslapen. Pft altijd na nachtdiensten ben ik de volgende dag helemaal geratbraakt. Maar nu ben ik tenminste weer lekker fit en ga ik gauw doen wat ik allemaal nog moet doen.
Die deurkrukken laat ik maar even voor wat ze zijn. Moet ik helemaal voor naar Eibergen en ze komen straks deuren bezorgen van de karwei dus dat redt ik niet meer.

Nou fijne dag allemaal.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens ik heb vanmorgen goed nieuws gekregen van de dokter, mijn dochter is gelukkig niet zwanger maar heeft een onschuldige blaasonsteking. Mijn dag kan niet meer stuk.
Ik zei tegen haar nu heb je weer een toekomst om gewoon je opleidingen die je nog wil doen ook te kunnen doen.
Ik heb natuurlijk gelijk de pil aangeschaft.

Nou dit was het wel even. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei oei oei, Houtje, mag ik jou als beginner iets zeggen? Een nieuwe liefde is natuurlijk echt heerlijk, maar het lijkt me zo'n risicofactor als je gewoonte van niet-drinken nog zo pril is.
Verliefd zijn is zo heerlijk omdat je dan zo lekker in elkaar opgaat, maar de andere kant van de medaille is dat je jezelf en de realiteit een beetje uit het oog verliest.
Dusssss...... Houtje, geniet met volle teugen van de liefde maar blijf waakzaam!

Alweer zo'n goed idee, een alcoholvrij internetcafé. Dan ga ik een joint venture aan met Houtje. Ik achter de bar en Houtje sleutelt aan de pc's en spiekt ter controle mee met wat er zoal gesurft en gechat wordt. Helemaal goed!

Oi oi, goed nieuws Erica! En nu zorgen dat die dochter van je netjes naar school gaat en goed terecht komt hè?

Ha die Tapas, goed gezien, je lijf zorgt helemaal voor zichzelf!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Erica, gelukkig zou ik zeggen. Maar raar toch dat hetzelfde voor de een goed nieuws is en voor de ander baal nieuws.

Houtje, ken jij dat liedje van de "candy man can, yes de candy man can". Past op de bandenplak man op. Ik zing het al de hele morgen.

Gezellig zo op ons plein toch? De taken zijn zo'n beetje wel verdeeld lijkt me. Doen we ook aan job rotation? Lijkt me leuk om yoga juf te worden, en een fietsenwinkel lijkt me ook wel wat. Kan die bandenplan man van Houtje bij, alhoewel pas op met Til want die zoent alles wat los en vast zit en hup... bandenplak man ook in de "rotation".

Ik ben helemaal moe dus ik besluit heel braaf om vandaag piejama dag te houden. Heb een lekker boek en een schoon bed, zo nog even douch en schone t-shirt en mij hoor je niet meer. Maar ook wel ongezellig eigenlijk.

Ik lees jullie weer,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, die fusie tussen Houten en Satja had ik ook al genoteerd voor het script! Goed idee, en Hermiena, weet je zeker dat je je verslapen hebt door die nachtdienst? Ik weet nog dat je ons een spannende nacht beloofd had, Erica, gelukkig, onwijs fijn voor jullie. En nu in derdaad rap aan de pil dat meisje, een gewaarschuwd mens ...

En ik moest ook om ziba lachen, maar meer omdat ze zich verexcuseert! Het moet toch geen verplichting worden ZIba, we missen je wel maar als je geen tijd hebt...

nou groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahah pp, je wilt toch niet de details hoop ik he? Ik weet zeker dat het komt door de nachtdienst hoor.
Grapjas.

En goed plan de bandenplakman op rotatie? Denk alleen dat houtje daar niet zo blij mee is hoor!! We moeten tante Til maar beter een beetje temperen hoor. hahaha.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoehoeohoeoe!!!!!!!!!!!!! Koffietijd!!!!
Jongens ga allemaal lekker zitten op het veld van fleur, ik heb een bakje koffie gemaakt met een gevulde koek er bij. Wie wil er slagroom op de koffie? Zo wat gezellig zeg!! Even een kleine pauze.

Ja sorry hoor moet door omstandigheden even een gat opvullen. Volgens onze pietje was dat een goed plan. Dus ik denk kom ik zet even een bakkie troost voor mijn mede lotgenoten. volgens mij ben ik dat bakkie zelf ook hard nodig hier. Maar goed geeft niet, dit houd me wel van de straat en van de drank af he? Wie heeft er suiker in de koffie? Ik heb trouwens voor de liefhebbers ook thee hoor!!

Zullen we morgen koffie drinken op houtensetijd? Dan kunnen we haar er ook meteen ff door heen slepen he?

Nou gat weer opgevuld. Kan beter even koffie drinken met jullie dan door de buurt heen struinen he?
De buren zullen anders wel denken.

Proost.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is wel een beetje sneu, dat je zo moet gaan staan blèren op een leeg forum. Maar mooi dat het heeft gewerkt hè? En ik moet altijd zo heerlijk om jou lachen Hermiena.

StMaarten is van schrik afgetaaid. Je moet zulke toeschouwers koesteren en niet op stang jagen hoor.
Ik zie in hem wel een goede onafhankelijke pleinrechter voor als we ruzie krijgen. Is dat wat StMaarten?

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps arme st maarten, heb je ik afgeschrikt met mijn heerlijke koffie? Het was goed bedoelt hoor.
Nou ik ga ff koffie zetten, dit keer niet voor jullie maar de goochelgroep komt vergaderen vanavond. En de schilder is ook nog langsgeweest, de glas in lood ramen zitten eindelijk in de deuren en dat staat hartstikke mooi man!!!!
Tot later
liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfff, zucht kreun en steun.. wat heb ik al wat afgefantaseerd over die fles port die nog in de winkel staat... Ik ben moe, saggerijnig en het is allemaal wat op... bah.. rugpijn, gesloopt.. niks lekkers in huis, geen alcohol maar ook geen lekkere vreetdingen... affijn.... is het soms ook nog eens de tijd van de maand???

en de kou ben ik ook helemaal zat bah!!!

affijn, de euforie is vandaag iets minder bij mij te vinden.. maar ik drink niet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...