Spring naar bijdragen

Nieuw hier


janneke

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,
Ik ben nieuw hier. Ik ben hier omdat ik net als jullie iets wil doen aan mijn alcoholprobleem. Drie weken geleden heb ik besloten om de knoop door te hakken en voorlopig of voor altijd de alcohol af te zwerenl. Steun van mensen die hetzelfde doormaken of doormaakten is hierbij heel belangrijk. Tot nu toe gaat het niet-drinken heel redelijk, alleen vorige week een paar keer een paar glazen gedronken na het overlijden van een dierbare.
Nu heb ik even niet veel tijd, ik schrijf later wel wat meer.
Groeten Janneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ook van mij Janneke,

Normaal altijd erg druk op het forum, heden en dit weekend erg druk met van alles en nog wat. Welkom hier, het is een heerlijke uitlaatklep en er zijn altijd mensen die je willen steunen. Doe je de therapie van Tactus ook? Velen van ons hebben er baat bij gehad !!!!
Succes en tot schrijuvens !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Janneke,

Ook van mij een warm welkom hier. Ik ben bijna twee weken nuchter en heb veel steun van de dames en heren hier op het forum. Ook veel lol trouwens, laten we dat niet vergeten!
Sluit je gewoon aan en begin lekker mee te schrijven.

Er is een kennismakingsdraad waar de meesten van ons zich op voorgesteld hebben. Leuk als je dat ook doet, maar het hoeft niet hoor. De titel van die draad is 'kennismaking!', ik zal hem even voor je ophalen en een beetje opschonen.

Ook ik heb veel baat bij de Tactusbehandeling. Vooral het bijhouden van het dagboek heeft me de eerste dagen veel inzicht gegeven.

Tot gauw,

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...