Satja Geplaatst 17 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2006 Hé allemaal,Ik heb de persoonlijke geschiedenissen uit de opgehaalde kennismakingsdraad verwijderd.Zie het eerste bericht in de draad voor de uitleg.Ik weet trouwens nog steeds niet of je een bericht of een hele draad kunt verwijderen, wie weet of dat kan en hoe dat moet?Verder gaat het met mij uitstekend.Vandaag twee (!) kerels over de vloer gehad vanwege een verstopte afvoer. Nou, ik ruil ze zonder slag of stoot alletwee in voor één exemplaar bandenplakman of loodgieter. Sjonge wat een Neanderthalers zeg. Mogen nooit meer op het pleintje komen.Morgen heb ik mijn eerste alcoholvrije feest in dertig jaar of zo. Ik ben zo benieuwd hoe dat zal zijn!Hoi,Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 17 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2006 Hoi allen,ik had een onwijze K dag en het is verstandig om nu naar bed te gaan en de hele dag te vergeten. En morgen gezond weer op! Nee ik ben net niet Sonja Barend maar het scheelt niet veel.Maar goed, truste allen, en tot morgen.Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleur Geplaatst 17 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2006 Hoi Satja,Natuurlijk gaat je dat lukken! Gewoon doen. Een nieuwe uitdaging die je veel goeds zal opleveren. Veel succes!Groetjes, Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 17 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2006 Welterusten Emma, en alle anderen, ik ga ook nokken.Nog een fijne strijd om de dagopening toegewenst!Tot morgen,Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 17 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2006 Uiteraard sluit ik me bij mijn leermeester aan (voor de goede orde: Fleur)Ik heb het script voor de soap van morgen al klaar staan maar... ik ga slapen. Nog een half uur wachten, mijn man ligt al op bedje, ik ga daar ook maar eens heen,ik wens jullie een fijne avond, hoop dat jullie kunnen slapen en spreek jullie morgen weerwelterusten, weer een concurrent minder voor de dagopening moet je maar denkenPP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 17 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2006 pp, plaats je opening nu maar hoor, ik wil ook niet meer wachten op een nieuwe dag. Die dag begint vast ook wel met jouw soapopening als ik lig te ronken.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 17 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2006 Goed plan, kom op met die opening! Dan kan ik die ook nog even meepikken.S Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten