Spring naar bijdragen

Kennismaking!


Satja

Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

Ik geloof dat ik een beetje overenthousiast ben geweest. Ik was zelf zo blij met het warme welkom op dit forum dat ik dat ook naar anderen toe wil doen. Maar door een berichtje van Emma realiseer ik me dat ik in die kennismakingsdraden wel met gegevens van anderen aan het goochelen ben.

En bovendien, die nieuwkomers zijn negen van de tien keer na één bezoekje toch al weer pleite. Dus ik ga me daar maar eens wat minder druk om maken.

Voor wie ik voor het hoofd gestoten heb: Mea Culpa, ik zal het niet meer doen. Ik had er echt oprecht goede bedoelingen mee!

Voor wie wil kennismaken met de forumleden: lekker gaan spitten in ouwe spinragdraden!

Liefs voor alle oudgedienden, jonkies en nieuwkomers,

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel PP, die hadden we daar speciaal voor gemaakt, maar ik wil een nieuwe stelregel hanteren en die is dat iedereen de baas is over z'n eigen gegevens.

We kunnen dus wel een nieuwe kennismakinsdraad maken, maar dan schrijft (of kopieert) iedereen daar gewoon weer opnieuw z'n eigen stukje in.

't Ligt niet voor iedereen even gevoelig, begrijp ik uit jouw reacties, maar in dit geval wil ik wel met alle gevoeligheden rekening houden.

Ok?

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel toch? De voorstel draad is toch oke? Het ging mij er om dat sommige dingen "gededateerd" zijn en als iemand anders die kopieert kan de auteur het niet wijzigingen mocht hij/zij dat willen. Dus zolang het het orgineel is van de voorstel dan is het toch oke?

Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...