Spring naar bijdragen

Houtje zonder internet, wereldcrisis nr. III, IV en V


Houtje

Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

Wat was het gisteren een schitterende dag hè.....
Ik kon al twee dagen of zo niet inloggen wegens een storing (ruzie tussen mijn browser en Tactus Forum) ik heb nl een nieuwe browser op proef is nog niet goed uitgetest voor mijn werk..... en toevallig heb ik altijd een reserve PC en die akku was leeg en de pc van Zoon was bezet met een Werkstuk dat in 1999 af had moeten zijn en ik stond om 8 uur op de hokkie Dochter moest naar Leliestad en verder om 9 uur moest Zoon spelen en ik aanmoedigen liep nogal uit om 1300 uur wandelde ik bevroren het pand weer in om te constateren dat Zoon en Dochter met hun hockeyschoenen direct aan hun pootjes hem gesmeerd waren en dat het he-le huis voor zand en blubber lag terijl ik vrijdagmiddag nog de tafel op de vloer had kunnen dekken zoooooooooo schoon was het, toen moest ik Zoon en Dochter naar buiten jagen ivm het mooie weer en toen belde Moeder van Klasgenoot van Dochter of ik naar het feestje kon rijden ik dacht FEESTJE bliijkt dochter een maand geleden toen ze ziek was een uitnodiging te hebben gehad voor een Feestje straal vergeten door haar dus hup weer op de fiets kadootje halen, Dochter omkleden en sip gekeken naar 2 kuub hokkie-wasgoed die altijd apart moeten ivm de kleuren en ik had vrijdagmiddag al tussen de 3-4 staan strijken en vouwen maar goed Dochter en Vriendje in Auto naar feestje om half vijf terug deed die stomme internet het nog niet affijn Zoon zat boven vastgekleefd aan het scherm en Dochter moe (vinje het gek zat om 8 uur in de auto op weg naar de wedstrijd) moest ik alle boodschappen nog doen getver om zaterdag vijf uur gelukkig is de c1000 tot 8 uur open maar leuk is anders wel fijn dat je er een kanon in kon afschieten, minder fijn dat de tent zowat uitverkocht was, dus de schamele buit ach je meer kon ik niet betalen tot 25 maart is het Houtje bijten, anders niet, wat wil je Zoon was jarig deze maand, een kapotte auto was 200 euro kesj graag anders krijgt u hem niet mee dan zegt je pinpas gewoon nee ik doe niet meer mee dus om 6 uur thuis aan het eten koken maar geen zin dus dvd-tje aan en takels gemaakt met gehakt en groente en avocadopuree lusten ze niet en zure room lusten ze niet en ga zo nog maar even door maar een magnum als toetje gaat er wel in om 8 uur lag ik in bed en dacht waar zijn de Gassies eigenlijk waren nog buiten aan het spelen tijd vergeten jaja het was stikdonder dus al de zodemieter naar binnen tanden poetsen en in bed en toen heb ik mijn weekendlijkse wijntje in bed gedronken geen probleem een mini-flesje moet kunnen meeer had ik ook niet heerlijk liggen ronken tot de bandenplakman belde 2,5 uur aan de telefoon gezeten om kwart over 12 zei ik ik sliep al hoor kan het morgen verder nou het was al morgen dus geen dagopening geen internet en zou lees ik me ziek en ik heb jullie allemaal zo gemiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiist en jullie denken zeker dat dat niet zo is WOEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH die stomme computer ook !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Houtje,
Allereerst ben ik roerend eens met de discussiesamenvatting op de Piazza M.H. gaan we het.....
Tja Hout, dat was wel weer van 'dik hout zaagt men planken' gisteren bij jou.
Leed, kamerbreed!
Maar ik ga even met Ems op een bankje in het Fleurpark zitten nasnikken van het lachen:):angry::)
Wel lief blijven doen tegen de BPM, want ik heb waarschijnlijk een vacature voor een rijwielhersteller;):) in mijn werkplaatsje aan het Pz. M.H.
Ik zoek ook nog een atelier voor een noodopdracht, het leveren van een gigapartij gepunnikte (desnoods masjienaal vervaardigde) Gele Truien!!!
Wil jij je daar als zittend jurylid alsjeblieft even over buigen?
Hoor graag van je.

Tante Til

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een leed op de vierkante centimeter zeg!!! gelukkig hout je de humor erin!!!

In ieder geval heb jij geen tijd om je te vervelen.. ik wou dat het hier zo af en toe ook eens zo levendig was.. meer dan een slapende hond, een slapende kat, een wachtende afwas, een spelende radio en een vieze vloer die wachten tot ik eindelijk eens achter dit scherm vandaan wil komen..

heerlijk rustig dus!!!!
hopelijk heb jij het vandaag ook ietsje kalmer aan!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hijg hijg hijg: kan dit draadje nauwelijks volgen.

Ben wel blij dat t bij mij niet zo hectishch is. Sterkte.
Gisteren lekkere verjaardag gehad van een vriendin, lekker eten, drinken (ook alcohol), zit dus nog na te genieten.

Groetjz Dick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar natuurlijk tante til, we hebben nog geen brei atelier! Helemaal vergeten, kunnen we de truinen opleuken met de kralen van Hermiena.
En wat dacht je van een potpourrie bedrijf? Speciaal de lavendel lucht van Tante? OOO en een restaurant! Het wordt steeds gezelliger.

Wat wel gezelig zo in het Fleurpark, gillend van de lach. En we hoefde alleen maar te zeggen tegen de voorbijgangers "bericht van Houtje" en ze snelde naar huis het ook te lezen.

Spreek jullie,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja tuurlijk anders zat ik hier niet zo uitgebreid te poekelen !!!!!

PP

Normaal is zondag de uitreikdag van de gele truien, ik ben het zeéér eens met je nominaties, maar ik vind wel als je 40.000 forumleden nomineert (knap hoor met krap 200 leden aangemeld) de exclusiviteit "enigszins" minder wordt d.w.z. een Luis Vuitonnetje wordt dan ook gewoon van de Zebra zak maar zeggen (Zebra koter = aangekleed door Zeeman en Wibra) dan heb je ook nog "droogtrommelkinderen" die moeders (vaders??) trekken het zó weer aan.

Ik ga eerst even mijn band lek steken, dan heb ik goede smoes......juist om de BPM te bellen.

O ja voordeel II van gisteren dat je geen tijd hebt om naar drank te smachten, maar vrijdag was het weer HAKKEN.

Ik ga vanmiddag om 1700 uur hakken en MEDEA EN TANTE TIL we gaan samen !!!!!!!!!!!!!!

Zorg dat de piepers, brokjes brokkolie, boontje en ballen gehakt klaar staan dan gaan we eens ruig doen op dit forum !!!!!!!! okee?????? En anders kom je maar in Houten eten Medea zolang als er een gehaktbal door midden kan (mijn motto) kan iedereen mee-eten !!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dûhûh, kom ik eindelijk in de buurt van zo'n gele trui en dan wordt ie ineens gedevalueerd tot Zebra-item. 't Is ook altijd het zelfde, als ik een lekker geurtje gevonden heb dan is het twee maanden later ook van de markt gehaald wegens gebrek aan belangstelling.

't Is hier op het plâtloand gelukkig een stuk rustiger dan bij Houtje. Ik ben maar even op Piazza Marie Henrietta op een bankje zit te kijken, en wat zie ik?

- Houtje die net stiekem haar fietsband lek geprikt heeft en nu op een holletje met fiets en al onderweg is naar de bpm, onderwijl die kinderen uit het struikgewas sleurend en de C13 in voor een paar gehaktballen op jus
- onverwoestbare Fleur op d'r knieën met een schepje en een kistje met jonge aanplant
- Kijk, daar komt Helder net aanzeulen met skies en een zware tas op z'n rug (gezicht op onweer!)
- Medea piept om vier uur even om het hoekje van haar voordeur maar doet razendsnel de deur op slot en rara wat zou ze dan gaan doen?
- een rondjes fietsende Mathilde en daar hijgend achteraan rennende Eus
- Wie is dat nou, met die kartonnen doos op haar hoofd en dat glaasje limonade?
- Dick die zich nergens voor geneert en zich gewoon zit te bezatten in de kroeg
- Nelleke staart uit het raam met een gelukzalige glimlach op haar gezicht, in hoger sferen bij haar vrienden van de aa, zes kinderen jengelend aan haar rokken
- En op de meest waanzinnige tijden verschijnt Hermiena springlevend en klaarwakker luid tetterend op het plein om iedereen wakker te houden
- de trui-brei machine ratelt volcontinue en wordt met vereende krachten elke dag een uurtje omgezet in punnikstand voor een paar strings en schoenveters
- Kijk nou, pietje puck draagt de burgemeestersketting en staat middenin het Fleurpark op een kistje, die probeert de boel met mooie speeches bij elkaar te houen
- Tapas strompelt wat heen en weer in haar huisje, glijdt uit over de vieze vloer en kan nu helemaal niet meer overeind komen
- En Emma kan het natuurlijk weer niet laten, die ligt helemaal dubbel van het lachen

't Is wel een inspirerend zootje bij elkaar!

Zo, nu ga ik weer serieuze dingen schrijven

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie houden wel je mond hè anders vraag ik de BPM nóóit om jullie te helpen hoooooooooooorrrrrrrrr!!!!!:wacko::huh::D:

:brokenheart: de gemiddelde doorlooptijd van mijn veroveringen is dalende namelijk dus ik wou het gemiddelde in excel zetten.....

computerhoutje hè............

nou eerst even naar mijn band...... toch zonde eigenlijk maar jaaaaaaaaaaa............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje

één probleempje,

de BPM is toch wel aan de drank he??? Je hoeft niet veel te kunnen om mee te doen met ons, maar éen vereiste is er wel: je moet verdikke wel aan de drank zijn!!!!!! Anders komt ie natuurlijk niet in aanmerking. Staat in de functie eisen!

de truien: nou, misschien lijken ze niet exclusief als je het bekijkt op 200 forumleden, maar je moet het bekijken op het totale inwonerstal van Nederland, Belgie en Frankrijk (want dat is toch het verspreidingsgebied) en als je het zo bekijkt zijn ze SUPEREXCLUSIEF!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé ik ben al 3 weken niet meer in de kroeg geweest!. Heb nog wel een tekst voor de poëzie hoek:

Adios Lounge
(B.Kuhn/G.Kuhn 1992)
Sung by Tom Waits

I know an oldtimer
Just a nickel-and-dimer
At the bar down the Adios Lounge
And for whiskey and smokes
Recites poems and jokes
But he's not just your average clown
And he's entertaining nightly
Down the Adios Lounge
And he puts it politely
But he does lay it down

Now I lie here alone in my bed
With these words running wild in my head
He said...

Don't let nobody go there for you
Don't be satisfied with a second-hand life
Don't let nobody stifle or bore you
Handle your troubles or take on your strife
Don't let nobody live your life for you
Not your friends, not your kids, no not even your wife
If you want to know where the rainbow ends
It's you who´ve got to go there and find it my friend

So I'm going back down
To the Adios Lounge
Where there's no one to wait up for me
I hope he's still around
Oh, that crazy old scrounge
To tell us how things ought to be
He said...

Don't let nobody go there for you
Don't be satisfied with a second-hand life
Don't let nobody stifle or bore you
Handle your troubles or take on your strife
Don't let nobody live your life for you
Not your friends, not your kids, no not even your wife
If you want to know where the rainbow ends
It's you who've got to go there and find it my friend

So I buy him more drinks
Just to hear what he thinks
Oh, it's worth it to see him almost smile
It's worth feeling free for a while
At the bar down the Adios Lounge
At the bar down the Adios Lounge
At the bar down the Adios Lounge


Zal mn geheugen nog eens pijnigen voor meer toepasselijke songteksten.:beer::D

Sorry Tom Waits was alleen guest singer, song by Thelonious Monster / Bob Forrest:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...